Inlägg från: Anonym (Tvärtom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tvärtom)

Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?

Anonym (martin) skrev 2024-04-28 00:07:26 följande:
    Upprättelse i form av att män blir mer attraktiva med åldern, till skillnad från kvinnor. Då är det kvinnorna som blir ensamma.

Jag behöver inte böga loss, för pendeln kommer svänga och slå tillbaka mot er mobbare ju äldre ni blir.
    Jag håller inte med om det. Kvinnor är generellt mycket bättre på att leva en sund livsstil, äta nyttigare och hålla sig fräschare. De är också mer för att hålla sin kropp i trim och använda botox, sminka sig snyggt och klä sig snyggt.
    En femtioårig kvinna ser nästan alltid yngre ut än en femtioår man. De lever helt enkelt sundare.
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Är_en_av_dem) skrev 2024-04-28 06:16:44 följande:

Jag är en av de kvinnor som tidigare hånat sexlösa män, men sen jag själv blev lämnad och sedan inte hittat någon ny man trots att jag är medlem på ett flertal datingappar siter, så har jag börjat fatta att jag tydligen inte är så attraktiv och tilldragande som jag tidigare trodde och det är en stor sorg för mig.

Jag är utöver den en av de som är mest sällskaplig på mitt jobb och den som hittar på saker och anordnar festligheter. och även om vissa män säger att jag ser bra ut, så är jag tydligen ändå ingen kvinna de kan tänka sig att ha ett förhållande med, varför jag med tiden beslutat mig för att "nöja mig" med enstaka sexmöten med män som inte leder till något mer, så slipper jag bli besviken.

Men kan säga att jag upphört med att håna sexlösa och ofrvfilligt ensamma män. När man börjar förstå hur det är för egen del så är man inte lika "kaxig" längre.

Haha så tillgjort. 
    Säkert en man som skrivit, man skriver inte på det sättet annars 😏
  • Anonym (Tvärtom)

Det är inte majoriteten av män som blir vackrare med åldern, bara ett ytterst fåtal! I bästa fall 1 av 50. De få, som lyckas få någon ung kvinna i den åldern, har antagligen extremt mycket charm, makt eller pengar. Oftast är det kändisar som är undantagen.

Om inga kvinnor vill ha de när de är som snyggast och mest virila, varför skulle de vilja ha de när de blir gamla gubbar? Sicket konstigt resonemang! 

• Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-05-01 13:50:58 följande:

Det var det mest dumma påstående jag hört.. Alla åldras men alla tappar absolut inte sin attraktionskraft vare sig kvinnor eller män.  Finns vackra människor långt upp i åldrarna. 

Ja kolla tex Isabella Scorupco
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Pollen) skrev 2024-05-01 16:08:03 följande:
    Hon är väl en på miljonen utseendemässigt.
    Finns fler Elizabeth Hurley
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Tvärtom) skrev 2024-05-01 18:40:59 följande:
    Finns fler Elizabeth Hurley
    Skulle kunna säga folk jag känner, men ingen vet ju vilka dom är 😄
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2024-05-02 12:26:35 följande:

Jag nämnde tidigare en 12 år kvinna jag hade känslor för. Hon tyckte hon var för gammal, och förstod inte vad jag såg hos henne. Jag tänkte inte så, jag tyckte hon var attraktiv och jag gillade henne.

Så det går varken bra med yngre eller äldre. Du kanske borde prova jämnåriga? 
Svar på tråden Är det rättvist att kvinnor blir oattraktiva med åldern?