Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Förälder till min dotters kompis undanhöll information från mig som kunde lett till att barnen hittats när de försvann!

Tycker det känns märkligt att du accepterar att din dotter sover ute, med all den problematik hon har. Redan där hade jag kontaktat den andre föräldern. 

• Anonym (M)
    Anonym (Jfgy) skrev 2024-04-22 10:59:12 följande:
    Släppa att någon hållt inne info om var två försvunna barn finns en kall natt? Nejdu, ingen normal förälder släpper något sånt. 

Då ska väl TS också sättas dit. Hon tyckte ju det var ok att dottern sov ute. 

Många oansvariga föräldrar här, bättre att var och en rannsakar sig själv än lägger krut på andra. 

Tror soc kommer att kontakta båda familjerna. 

• Anonym (M)
    mammatillfyra88 skrev 2024-04-25 23:33:19 följande:
    För det första, det är lite skrattretande att folk är så dåliga på att läsa texten som står och hafsa ihop slutsatser om saker, 

jag var slarvig i min text absolut, dottern var inte hemma varken när hon frågade om flickan fick sova här eller när hon sa att hon tänkte sova ute. Hon ringde mig, jag har ALDRIG vart okej med att min dotter sover ute, skulle aldrig falla mig in. Jag försökte få tag på och få hem henne från det att hon slängde på luren i örat på mig. Men jo, som jag skrev gör polisen orosanmälan efter sånt här, vi pratade klarade ut kvällen och natten. däremot blev den andra flickans problem lösta då hon inte ska vara hos föräldern mer efter detta.
    Du kunde ju börjat leta direkt t ex. Inte väntat. Eller skickat ett sms till dottern att båda kunde komma hem till er och sova där. 
Svar på tråden Förälder till min dotters kompis undanhöll information från mig som kunde lett till att barnen hittats när de försvann!