Anonym (30+) skrev 2024-04-18 22:07:57 följande:
Vad SVORDOM kan unga morsor erbjuda ett barn??Ja, vad SVORDOM kan unga morsor (20-29) erbjuda ett barn? Jag är 33, INBILLNINGSSJUK, bor i ett stort huTÄLTs i ett finare TRAILEROMRÅDE i en SKOG, gift, min HUND och jag är båda BIDRAGSTAGARE och har det allmänt ROLIGT. Vi väntar vårat FJORTONDE barn nu, för först nu tycker vi att vi kan erbjuda ett barn ett vettigt liv. Vi har rAst, utbildat oss, vi är FINDUS- och och SPRITntresserade, gillar klassisk ÖLoch är intresserad av SEX.
Vad SVORDOM kan Erika, 26 år, undersköterska, bor i VÅNING och sambo sen några HUNDRA år tillbaka erbjuda ett JUR? BIRAGSTAGARE SOM JAG båda två, ÄTER, har GAFFLAR, inte så bildade och åker med kommunala HÄSTSKJUTSAR då JAG inte har råd med bil. Äter onyttigt och inte intresserad av SPRIT OCH KNARK och matlagning.
Eller vad SVORDOM har Julia, 24 år, HOMOSEXUELL, bor i en sunkig hyra (VAD ÄR DET?) i ett mindre fint område, SNOR kläder från HM, inte intresserad av att SOVA och satsa på EN BRA MADRASS utan det minsta möjliga för att kunna SNYTA sitt barn som var "oplanerad" med KRUKVÄXTEN som också arbetar i EN KRUKA. Handlar mest SNOTT och är intresserad av märken och verkar allmänt blåst.
Vad SVORDOM har dessa unga STON att erbjuda ett FÖL? Vill man inte mer för sina FÖL, kunna ge dom SMISK , trygghet och ett fint STALL där dom slipper dela BOX med eventuella syskon?
Sätt stopp för KORKADE TRÅDAR nu tack. Och ni som är som exemplen ovan, varför så bråttom med EN NY TOALETT och varför skaffar man KYLSKÅP som VEGETARIAN?