• Anonym (Njuta)

    Slicka fitta svara ärligt kvinnor

    Vad gillar ni?

    Enbart runt Klitoris
    Glufsande runt hela 
    Små bitande 
    Användande av fingrar samtidigt 
    Mellangården

    Ja vad gillar ni, alla gillar olika

  • Svar på tråden Slicka fitta svara ärligt kvinnor
  • Anonym (Mmmums)

    senaste mannen jag dejtade slickade och sög bara runt klitoris och det var rätt frustrerande då det blev rätt enformigt och alldeles för "orgasm fokuserat". jag vill ha mer slick över allt där nere och lek med fingrar, men han verkade inte vara mottaglig för de signalerna.


    det kändes som han inte tände på att slicka utan bara sa att han gillade det och gjorde det för saken skull.

  • Anonym (K)

    Alla gör olika, vissa extremt bra, andra inte. Fingrar yes för dom som gillar penetration. Glufsande runt hela nej, småbitande?! Stort nej på det, mår illa av tanken. Klitoris ja.

  • Anonym (Njuta)

    Ja alla kvinnor är lika
    min nuvarande gillar även när jag slickar smeker på ljumsken å samtidigt masserar klitoris 
    blandning mellan kittlas och njutning 

    Sen har jag varit med om en som ville ha lite hårdare 
    alltså lite nafs med tänder och väldigt tryck med tungan 

    och nån gillade inte alls att man var där nere 

    Roligaste är när man har samma teknik på föregående så undrar den vad fan man håller på med 😂 Roligt att leta rätt på vad den gillar 

  • Anonym (Typ)

    Alla är olika och gillar olika, men en och samma kan också gilla olika från gång till gång. Iaf jag. Det jag gillar nu kanske jag inte gillar lika mycket nästa gång. Så jag tycker du ska fråga den du är med just då, så slipper du göra henne besviken.

  • Anonym (Typ)
    Anonym (Mmmums) skrev 2024-04-14 17:27:11 följande:

    senaste mannen jag dejtade slickade och sög bara runt klitoris och det var rätt frustrerande då det blev rätt enformigt och alldeles för "orgasm fokuserat". jag vill ha mer slick över allt där nere och lek med fingrar, men han verkade inte vara mottaglig för de signalerna.


    det kändes som han inte tände på att slicka utan bara sa att han gillade det och gjorde det för saken skull.


    Röksignaler eller? Säg till honom vad du gillar, istället för att ge signaler. 
    Förstår inte folk som inte kan prata med sin partner...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (..)

    Jag föredrar fingrar samtidigt med kyss och slick på hela området. Bara klitoris är så sjukt tråkigt.

  • Anonym (Mmmums)
    Anonym (Typ) skrev 2024-04-14 18:14:31 följande:
    Röksignaler eller? Säg till honom vad du gillar, istället för att ge signaler. 
    Förstår inte folk som inte kan prata med sin partner...
    Ja sa till honom vad jag gillar, men det gjorde ingen skillnad. vissa är helt enkelt inte öppna för att lära sig en ny partner, utan tror att det som fungerade med förra är facit för framgång.

    som sagt, han var nog en sån som säger att han fullkomligt älskar och slicka, mest för han tror att kvinnor vill höra det. Det var inte direkt så att han själv tog initiativ till det speciellt ofta heller. För mig är det oralsex något jag vill ge och få varje gång. vi matchade inte helt enkelt.
  • Anonym (?)
    Anonym (Mmmums) skrev 2024-04-14 19:36:51 följande:
    Ja sa till honom vad jag gillar, men det gjorde ingen skillnad. vissa är helt enkelt inte öppna för att lära sig en ny partner, utan tror att det som fungerade med förra är facit för framgång.

    som sagt, han var nog en sån som säger att han fullkomligt älskar och slicka, mest för han tror att kvinnor vill höra det. Det var inte direkt så att han själv tog initiativ till det speciellt ofta heller. För mig är det oralsex något jag vill ge och få varje gång. vi matchade inte helt enkelt.
    Uppenbarligen haft tur. Älskar att smaka och smeka, 
Svar på tråden Slicka fitta svara ärligt kvinnor