Inlägg från: Anonym (Kaj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaj)

Potens i början av förhållande

Anonym (Maja) skrev 2024-04-16 15:35:07 följande:

Min kille hade också lite problem med potensen i början. Mest för att han var nervös sa han. Detta var något han varit med om flera gånger förut. Med mig var han nog lite exta nervös eftersom jag nästan var oskuld. Ett skitdåligt försök till samlag med en kille som var kass på alla sätt. Det var min erfarenhet innan min nuvarande. Det gjorde att han kände "ansvar" för att det skulle bli bra och att han är 23 år äldre än mig. Dessutom med en utrustning som är en del större än det normala.
    När det väl började fungera så var det inget som helst problem länge och har aldrig varit det sen dess heller (förutom om vi är fulla som ägg).
    Det bästa är nog att vara ärlig om det. Tror att det går sämre ju mer man försöker övervinna det. 

Små blå piller kan hjälpa, om inte annat så blåser det upp självförtroendet en bit.
  • Anonym (Kaj)
    Anonym (pillernoob) skrev 2024-04-16 15:56:56 följande:

Kapar tråden lite, men frågorna kanske även är relevanta för TS:

Hur köper man pillren? Ska man ha recept eller är det seriöst att köpa på nätet (görs ju mycket tvivelaktig reklam).

Hur länge sitter effekten i?

Slaknar man som vanligt efteråt? Är det lättare/snabbare att köra en omgång till?

tacksam för svar. /Noob.

Jag rekommenderar att gå till läkare och få recept. Inga mediciner är helt riskfria, särskilt i hög ålder. Dessutom riskerar man inte att få fulmedicin, vilket kan hända på nätet.

Hur länge effekten sitter i beror på fabrikat och verksam beståndsdel. För mig brukar det sitta i ett dygn ungefär.

Man slaknar nästan helt efter orgasm. Om man kan starta om beror nog mer på vilken ålder man är i och hur sugen man är. Och partnern.

De flesta som tar små blå är nog lite till åren, över 50 eller 60. Unga män som tror att de ska bli sexmaskiner bör nog tänka om. Annat än kroppskemin är så mycket viktigare - längtan, känsla, förälskelse, kärlek, tillit mm.
Svar på tråden Potens i början av förhållande