Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

Invandrarkultur kontra feminism

Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 08:47:38 följande:
    Det gör dom inte. Om man vill missuppfatta så går det om man bara försöker tillräckligt mycket. Både du och jag förstår att det finns allmänna kulturella inslag som är positiva och vissa som är negativa.

Dessa negativa inslag som vi nu ser i samhället och som inte funnits på samma sätt tidigare, är tyvärr förknippat med invandring. Jag menar att det är märkligt hur många feminister letar rätt i en så destruktiv kultur, medan man letar fel på vita män?

Så varför ljuger du?
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:08:13 följande:
    Vad ljuger jag om menar du?
    Som du givetvis förstått, men inte nu vill dlingra dig eftersom du är ute på djupt vatten.
    Din trådstart är en lögn från början till slut.
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:14:47 följande:
    Kvinnor och feminister röstar oftare vänster som är för större invandring, fler bidrag, färre krav på invandrare etc.

Det är även dessa partier som invandrare främst röstar på eftersom det gynnar denna grupp.

Inför förra valet såg ju tom reklamskyltar för Socialdemokraterna på arabiska. Det visar hur viktig denna grupp är för partiet.
    Givetvis begriper du att det inte är därför någon röstar vänster. Du är väl normalbegåvad?
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:23:14 följande:
    Första ärliga försöket till att ge någon slags förklaring på frågan.

Så kan det vara, men man behöver ju inte jobba med taliban-ahmed i Afghanistan. Man kan jobba med de invandrare som finns i Sverige. Men det verkar vara svårt att kritisera invandrade personer som beter sig illa, även medialt och politiskt.

Det verkar vara lättare att kritisera Sture, 37. Precis som du säger. Statistiskt så är det dock inte så troligt att dina barn blir rånade, gruppvåldtagna och mördade av Stures avkomma.
    Din fråga går inte att bemöta eftersom den är baserad på en lögn.
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:27:47 följande:
    Nu pratade jag om fysiska skyltar under förra valkampanjen. Det var några år sedan, men i just det sammanhanget stack det ut att Socialdemokraternas skyltar var dom enda på arabiska. Jag tror inte att det var en tillfällighet.

Efter detta har många partier följt efter.
    Och då har du på allvar fått för dig att folk röstar vänster av de skäl du anger i din trådstart?
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:29:35 följande:
    Du anser att det är en lögn, men det tycker inte jag.
    Men du väl ändå inte på allvar inbilla dig att folk röstar vänster av dessa skäl?
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-13 09:30:36 följande:
    Vilken lögn?
    Sluta slingra dig.
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-14 12:05:02 följande:
    Förklara gärna vad det är som är en lögn?
    Tramsa inte. Det vet du redan.
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-14 13:06:37 följande:
    Nä, det vet jag inte. Om det är så självklart så kan du väl förklara? Ska det vara så svårt?

Det är tydligen många som förstår vad jag menar och diskuterar ämnet utifrån min trådstart. Dessutom har tråden hyfsat med ?tummen upp?.

Det kan ju inte bara vara lögner och påhitt, det ligger något i det som diskuteras.
    Jo. det vet du. Vill du diskutera ett ämne seriöst, så kom inte med påhitt och lögn redan i trådstarten.
  • Anonym (U)
    Anonym (Brak) skrev 2024-04-14 14:25:44 följande:
    Du verkar ju ha enormt svårt att peka på dessa sk lögner själv, så vi pausar vidare diskussion tills du hittar dom där självklara lögnerna.
    Du har fått ett antal frågor. Svara på dem.
    Vad du ljugit om vet du redan, du slingrar dig.
Svar på tråden Invandrarkultur kontra feminism