nathaliej97 skrev 2024-05-19 20:40:38 följande:
Clearblue digitalt, det rosa testet har jag kört. Funkat bra de två andra månaderna jag kört men inte denna.
Men skönt att du också tycker det ser ut så enligt tempen, det lugnar lite att någon mer tycker det!
Jag tänker också att du haft ÄL, tempen ljuger inte 😊
Men ÄL-test kan inte alltid visa om ÄL är på gång eller inte. Man kan ju missa stegringen, vissa får bara positivt en viss tid på dagen osv.
19977 skrev 2024-05-19 22:13:34 följande:
Åh nu fick jag hopp. Jag har inte tagit något test sedan fredag morgon, men der var då mitt tredje test som var negativt, och har BIM idag. Dock har inte mensen kommit men jag anser inte att den är sen förrän på tisdag. Och det bubblar o har sig inne i livmodern så nog är mensen på gång. Men har verkligen fortfarande hoppet kvar sålänge mensen inte kommit. Men min temp har börjat gå ned så mensen kommer ju självklart vilken minut som helst, vill bara inte inse det?
Låter inget vidare med en sjunkande temp, men den kanske stiger igen, små dippar är ingen fara tänker jag, låter ju lovande att mensen inte dykt upp 😄 Kommer du våga testa nåt? Håller tummarna 😊