BIM maj 2024
Ni som har passerat BIM precis, hur går det för er?
Pez och 19977 visst hade ni BIM 19e?
Ni som har passerat BIM precis, hur går det för er?
Pez och 19977 visst hade ni BIM 19e?
Tråkigt Snorkfrökenhär!
ÄL+10 här också. Skulle inte testa denna cykeln utan vänta på mensen tänkte jag, men så letade jag efter en sak i badrumsskåpet och hittade ett gravtest som bara skrek mitt namn haha? Så testade (inte på morgonurin) och vrider och vänder på det så kanske man kan se universums svagaste streck. Ska iväg på möhippa denna helgen så tänkte egentligen stoppa huvudet i sanden och köra på som att jag inte var gravid om mensen skulle vara sen. Men nu vet jag inte 🙈
Okej gick och köpte test nu på lunchen. Så fanns det ett clearblue testa tidigt i 3 pack🙃 Så då kunde jag inte låta bli att ?slösa? ett test redan nu, för tänkte att om det är testa tidigt och jag är på ÄL+10 så borde det ju kunna ge resultat ändå, och ja, jag tycker allt att det är ett suuupersvagt positivt test jag ser?
Ja väldigt! Tack, så gullig du är!
Åh, vet hur det är när kroppen är lurig. Hade konstiga cykler i ett år efter att jag slutade på p-piller? hoppas det är en nidis och att mensen håller sig borta! ÄL+10 behöver inte alltid ge positiva test om du är gravid, de kan ju dröja några dagar till innan det blir positivt också ❤️
ÄL+8 idag och testade nu. Tänkte att jag var korkad som slösade ett utav två test jag har hemma mitt på dagen, men visst är det ett streck? 😳😭
hann testa imorse, och det är ett streck idag med, även om det fortfarande är väldigt svagt. Får testa igen om några dagar så får vi se. ÄL+11 idag.
Vill ge lite hopp till alla som känner att de behöver (och kanske också till mig själv) men att verkligen alla graviditeter ser annorlunda ut. Jag har varit gravid nu tre gånger.
1a gången plussade jag solklart på ÄL+12, fick t.o.m. digitalt 2-3 veckor direkt. Blödde ingenting men fick MA i vecka 10. Hade sex en gång 5 dagar innan ÄL.
2a gången visade negativ ÄL+12 och sedan blödde jag i tre dagar. trodde därför att jag fått mens, men visade sig att det var en ny graviditet. blödde rejält igen i vecka 10. resulterade i en son som är ca 1,5 år nu. Hade sex typ 4-5 dagar innan och på ÄL dagen.
3e gången är nu. Plussade sagt på ÄL+10 och har en lååångsam stegring, men vet ju inte ännu hur denna graviditet kommer att sluta. Hade sex 5 dagar innan och 1 dag innan ÄL.
Så vill bara ge hopp om att man inte alltid plussar tydligt direkt och har en självklar graviditet utan blödningar ❤️
Slänger in bilden på testet, var så goda att analysera 😆
//
Jag är lika förvirrad fortfarande. Testade mitt på dagen igår med digitalt test och fick då inte gravid, trots svagt positivt på morgonen. Så tänkte att det inte blev något och var ok med det. Fick en liten brun blödning på kvällen sedan. Testade igen nu på morgonen och då har testet ökat i styrka med är ändå rätt svagt. Borde vara på ÄL+12/13. Så är väl bara tiden som får utvisa nu hur det blir, men känns inte så hoppfullt.
Fan varför kan jag inte vara få tydliga graviditeter som alla andra 😂
Det verkar inte bli bebis här heller. Började blöda en hel del och hade kramper i magen? fortsatt blöda idag. Blödde med min son med men detta känns på ett annat sätt. Känns ändå ok men tanke på att det var så tidigt och jag misstänkte att någon var tokigt hela tiden? hoppas ni bara att ägglossning inte dröjer ännu längre än vanligt
Ni som haft tidigare MA, hur har symptomen fortsatt för er? Tycker det är så svårt att tolka min kropp! Illamåendet fortsätter om jag inte tar Xonvea enligt ordination. Samma sak med trötthet och ömma bröst. Inget av detta är ju konstigt om det skulle vara ett ma. Molvärk i magen vilket väl kanske är positivt, eller? Fortsätter livmodern växa vid MA? Vågar inte Googla 🙊
Har haft ett ma-liknande missfall tidigare, men då låg ett foster kvar i magen och växte, så jag kan ju inte heller jämföra med då.
Uh. Fruktansvärt lång väntan till nästa ul.