Läste precis i den stora rosenrot tråden här på familjeliv. Alltså typ alla blir ju gravida på första försöket med rosenrot. Även dom som försökt länge utan et. Blev verkligen hoppfull efter att ha läst om rosenrot. Denna cykeln gick jag all in med rosenrot, började på mensens första dag, som man ska. Mensen varade i 5 dagar, alltså kortare än vanligt för mig. Vilket andra kvinnor oftast också upplevde med rosenrot. Folk fick tidigare och tydligare ägglossning med rosenrot. Min mens slutade för två dagar sedan, är bara på cd7 nu och vanligtvis känner jag inget så tidigt i cykeln! Men, idag har jag tydliga äl-känningar i BÅDA äggstockarna, vilket aldrig händer annars, jag känner bara i ena äggstocken varje cykel. Jag tror ju dock inte det är ägglossning exakt nu redan, men något börjar definitivt hända i äggstockarna redan nu. Spännande! Många fick tidigare äl än vanligtvis, vissa redan cd8-cd10. Jag har vanligtvis sen äl, tidigast cd18. Så att det känns att äggstockarna jobbar redan cd7 känns häftigt! Jag äter Life's egna rosenrot, två om dagen. Detta är första cykeln jag testar rosenrot. Men vågar inte hoppas för mycket för jag har inte mycket tur här i livet hehe