BIM maj 2024
Idag gick tempen upp lite 🙈 den brukar annars börja vandra ner vid äl 10
Idag gick tempen upp lite 🙈 den brukar annars börja vandra ner vid äl 10
Här kommer en till tempkurva, från appen premom så inte lika tjusig 😅
Men blir inte klok på den. Först en ökning, sen en dipp, och sen nu en rejäl ökning från igår? Vad kan det betyda?
Den röda linjen är LH-stegringen och den blå är temperatur.
Här kommer en till tempkurva, från appen premom så inte lika tjusig 😅
Men blir inte klok på den. Först en ökning, sen en dipp, och sen nu en rejäl ökning från igår? Vad kan det betyda?
Den röda linjen är LH-stegringen och den blå är temperatur.
Fina kurvor ju! Fancyr och 19977 ser lovande ut. Spännande för dig fancyr att tempen inte börjat dippa ännu, hur lång lutealfas har du? Tycker också det ser ut som att du hade ÄL dag 16, 19977.
svårt littlewickewire, hwr du sovit annorlunda eller tempat senare/tidigare än vanligt? Kanske implantationsdipp?
Äl 12 idag och tänkte testa imorgon på äl 13. om det är negativt ska jag vaccinera mig mot tbe. ville egentligen vänta men vill inte riskera något OM man nu skulle vara gravid.
har inte så mkt känningar faktiskt.
På äl 13 kom det. Efter 6 månaders försök kom vårt efterlängtade plus. Jag gråter och skakar av lycka!! 😭😭❤️❤️
sambon har varit iväg över helgen med grabbarna och jag vill överraska honom när han kommer hem och helst barnen med (18 o 12). Har ni några bra tips?
Grattis!! Vad roligt att så många plussat hittills!
jag är på ÄL+1 idag. Vi har fått till det helt ok. En gång på ÄL och en gång 4 dagar innan. Eftersom det är första försöker vill vi inte ha göra-barn-sex utan ligger när lusten faller in. Hur ofta ligger ni andra runt ÄL? har varit gravid 2 gånger tidigare och då hade vi sex en gång 5 dagar innan och andra gången 3 dagar innan och på ÄL dagen.
Idag kom en omgång ljusrosa flytningar till, molvärken kvarstår. Syns inget på pappret. Nidblödning? Mens på G? När kan an testa tro.. Jag tror imorgon som tidigast. Har inga tidiga test hemma. Mens beräknad om 4 dagar. Känns som jag uppdaterar en dagbok här 😂
Jag har varit galet inaktiv i den här tråden. Det känns som att jag börjar alla mina inlägg med att skriva det. 😂
Som jag har skrivit förr så har jag känt mig rätt modfälld och inte haft speciellt mycket hopp. Jag hade BIM 13/5 (det står 3/5 eftersom någob råkat uppdatera en "gammal" lista, men jag orkar inte ändra nu). Vi var i Spanien 7-14/5 och jag valde att vänta till BIM+1 med att testa mig eftersom jag dels inte litade på min cykel eftersom den varit så oregelbunden efter operationen, dels för att jag ville dricka bubbel den 13/5 som avslutning på semestern. 🙈 Morgonen 14/5, dagen efter BIM gjorde jag mitt test. Jag försökte inte arrangera bilden konstnärligt, vi hade hela handfatet fullt med snäckor på tork som skulle med hem till Sverige, därav snäckorna. 😂
//
Förstamamma, 2/5, 1:a barnet, 1:a försöket.
Kunde inte hålla mig, tog ett rfsu testa tidigt mitt i dagen, alltså inte morgonurin. Tycker mig se världens svagaste linje. Ser ni nått? //