• Lugnoro

BIM maj 2024

BIM MAJ 2024

Förstamamma, 2/5, 1:a barnet, 1:a försöket.
    Nostalgitripp, 3/5, 3e barnet, 4e försöket (1 utomkveds) 
    Sand13, 3/5, 5:e barnet (1:a för sambon), 5:e försöket.
    Bebissugen91, 5/5, 1:a barnet, 9e försöket (utredning bokad i juni).
    Anonym (Fundersam), 19/5, 3:e barnet, 1:a försöket
    Lugnoro, 31/5, 1:a barnet, 2:a försöket efter MF 
  • Lugnoro
    Anonymcheya skrev 2024-05-08 14:57:09 följande:

Är det här ett jätte svagt positivt?? 

tog den nu mitt på dagen, har beräknad BIM i morgon 

Jag tror det. Grattis! 
  • Lugnoro

Hej alla. Jag har ännu inte fått positivt ägglossningstest. Jag har tagit nästan varje dag (står low och - i grafen) och jag har haft flytningar under många dagar (står S i grafen). 

Jag hoppade över att tempa en dag pga att jag sovit dåligt. Kan ägglossningen ha skett ungefär då? 

Jag har inte haft regelbunden mens sedan missfallet i januari, så det är svårt att veta. 

Hoppas inte att jag har missat den, för vi har isf inte haft sex så mkt runt ägglossningen... 

• Lugnoro
    19977 skrev 2024-05-20 13:43:08 följande:
    Jag tycker det ser ut som att du haft ÄL på CD15 enligt tempen. Men det ser skumt ut att du haft fertilt sekret i så många dagar efter ÄL. 
    Tack! Brukar inte ha det så länge heller...
  • Lugnoro
    nathaliej97 skrev 2024-05-24 18:07:26 följande:
    Snorkfrökenhär skrev 2024-05-24 14:26:47 följande:
    Jag ser! Redan så tydligt på ÄL+8, det bara måste ju vara bra 😄

positivt på digitalt också, åh är i chock 😭🥺 dels att det blir positivt på äl+8 mitt på dagen när jag inte hållt mig mer än en timme men sen också att det tog sig denna månaden! vet inte om ni minns det men mina ägglossningstester blev aldrig positiva och helt plötsligt såg jag på tempen att ägglossning hade varit så blev så besviken att vi bara fick till det en gång där men sååå glad att det räckte ❤️

Stort grattis!
  • Lugnoro

Tror inte det blir något den här månaden, så temperaturen gått ner något och det kommit lite blod. Dock känner jag otroligt mycket lukter, så jag fattar inte riktigt. Känner alltså lukter väldigt starkt. Brukar inte vara så. Hade ägglossning för 12-14 dagar sedan. 

Svar på tråden BIM maj 2024