Inlägg från: Anonymcheya |Visa alla inlägg
  • Anonymcheya

BIM maj 2024

Hej, vi försöker med vårt första barn så är väldigt ny med alla olika förkortningar och liknande! 

vi använder NC och enligt appen hade jag ÄL runt 25-27 april, så snart är väntan över innan jag kan testa! 
    har haft stickande känsla i högra sidan i några dagar och även mått illa (mår aldrig illa vanligtvis), och idag har även mina bröst börjat ömma som f*n, tycker även att jag fått mycket flytningar under dagen (?) 

BIM är 9/5 

• Anonymcheya
    Sand13 skrev 2024-05-06 00:04:51 följande:
    Välkommen! Då får ni snart veta :) Lycka till! Är det första försöket ni är på?

Både ja och nej! 

slutade med preventivmedel i oktober och sen dess har vi varit ?oförsiktiga? men de är va första gången ja körde lh test osv! 

• Anonymcheya

Vet inte om jag inbillar mig massor, tog ett vanligt test i morse och de va negativt, men som tidigare nämnt är bim 9/5 så de är några dagar kvar, men i dag har vi suttit extremt mycket på jobbet och jag märkte efter någon timme att jag har sån molande värk i bäckenet? känns som mensvärk men inte lika mycket som min brukar kännas och jag får alltid mensvärk när jag väl fått min mens. Kan detta vara något tro? 

Tar min temp varje morgon pga NC och min temp har gått upp som en raket dem Senaste dagarna, är så nervös för vill verkligen att de ska vara något 😢

• Anonymcheya

Är det här ett jätte svagt positivt?? 

tog den nu mitt på dagen, har beräknad BIM i morgon 

Svar på tråden BIM maj 2024