Inlägg från: Naniismamma |Visa alla inlägg
  • Naniismamma

BIM maj 2024

Jag tror att jag behöver komma över hit men inte fått en ordentlig mens som säger något.

9e på BIM+3 trodde jag att jag fick mens.. men var en liten blödning sedan ingenting mera...idag efter jag sovit fick jag en liten blödning sen inget mer, är helt klart sekret när jag torkar och även när jag tar upp fingrarna, eller ja det är liite vitt i det .. det är lite sticky så det trådar ca 1cm innan det går av och inte alls som när jag har det fertila sekretet som går att sträcka ut flertal cm .. lite mkt info här känner jag... Men jag får inga positiva gravtester än...

Jag började tänka att det kanske var en implantationsblödning den 9e ..men känner att jag borde få positivt nu då ju.. men nej 

Och när jag fått blod idag så hade vi sex någon timme innan sedan sov jag och vaknade med lite blod i trosorna och det kom på pappret också sedan inget mer.

Jag är jätte förvirrad, men jag antar att det är min mens nu som krånglar så jag kommer över hit nu sålänge så får vi se vad som sker. Vet inte BIM just nu heller xD

Hoppas det går bra för alla denna gången!! Maj är månaden för plus för alla tycker jag!!

• Naniismamma
    fancyr skrev 2024-04-15 06:22:05 följande:

Jag kommer säkerligen komma över till denna tråd i dagarna här. Tempen störtdök idag På bim 😆

Aaaw hoppas tempen bara luras 😅
  • Naniismamma
    fancyr skrev 2024-04-15 15:39:02 följande:
    Man kan ju hoppas 😂 än ingen mens
    Ooh hoppas hoppas!! ... Jag har börjat få mens känningar för ungefär 1 timme sedan nu så jag är säker på att den kommer igång senare idag.
    Är både glad o ledsen haha 😂 men hellre mens än att inte få varken mens eller positiva test 😅
  • Naniismamma
    Anonym (Fundersam) skrev 2024-04-16 06:15:34 följande:
    Tänker samma... Hellre att mens-fanskapet kommer, för då vet man i alla fall och har något att utgå ifrån :D
    Precis!!.. var så säker på att mensen skulle komma men inte... 😫 Kan min kropp bara ge mig ett svar!!
  • Naniismamma
    Nostalgitripp skrev 2024-04-16 18:00:44 följande:

Min senaste lutealfas var på 8 dagar, innan dess vet jag inte eftersom det var min första fulla cykel efter att jag opererade bort min äggledare. Jag tänkte faktiskt inte jättemycket på att lutealfasen var kort, jag var mest irriterad över att cykeln var konstig... Fram tills nu när jag såg att min app skickat en varning där det stod att kort lutealfas sänker fertiliteten avsevärt. Nu vill jag typ kräkas. Tänk om det är så här min cykel kommer att se ut nu? Med en lutealfas på 8 dagar är det ju kört för mig. 💔

Aaw :( hoppas inte det är något som påverkar allt för mycket för dig, kört tror jag inte det är ,kanske bara lite knepigare.
    Men finns det inte något sätt man kan förlänga lutealfasen på?
    Tappa inte hoppet ❤️ 
Svar på tråden BIM maj 2024