BIM maj 2024
Jag tror att jag behöver komma över hit men inte fått en ordentlig mens som säger något.
9e på BIM+3 trodde jag att jag fick mens.. men var en liten blödning sedan ingenting mera...idag efter jag sovit fick jag en liten blödning sen inget mer, är helt klart sekret när jag torkar och även när jag tar upp fingrarna, eller ja det är liite vitt i det .. det är lite sticky så det trådar ca 1cm innan det går av och inte alls som när jag har det fertila sekretet som går att sträcka ut flertal cm .. lite mkt info här känner jag... Men jag får inga positiva gravtester än...
Jag började tänka att det kanske var en implantationsblödning den 9e ..men känner att jag borde få positivt nu då ju.. men nej
Och när jag fått blod idag så hade vi sex någon timme innan sedan sov jag och vaknade med lite blod i trosorna och det kom på pappret också sedan inget mer.
Jag är jätte förvirrad, men jag antar att det är min mens nu som krånglar så jag kommer över hit nu sålänge så får vi se vad som sker. Vet inte BIM just nu heller xD
Hoppas det går bra för alla denna gången!! Maj är månaden för plus för alla tycker jag!!