Letrozol 2024 - följas åt?
Halloj! Trodde jag fick mens i fredags, men det blev bara jättelighta spottings fre-lör. Inget alls idag. Vågar man hoppas på nidis? 😳
Halloj! Trodde jag fick mens i fredags, men det blev bara jättelighta spottings fre-lör. Inget alls idag. Vågar man hoppas på nidis? 😳
Hej igen🌸
Idag är inte en bra dag, jag är inne på cykeldag 13 på omgång 3 av letrozol och ingen folikel har växt ännu :(
Hade en slemhinna på 3mm.
När som senast har ni ägglossat? för jag googlar och det finns folk som ägglossar senare, som typ dag 25 eller nå. Förra månaden ägglossade jag på dag 18 och hade en folikel på 14mm på cyckeldag 13 men inget denna gång.
Svar till Osten7:
Jag spydde, illamående, minskad aptit, dålig sömn, huvudvärk🥹
Hej!
Är också gärna med!
Har kört Letrozol denna omgång och tog Ovittrelle Sprutan (dock ganska sent pga Varit bortrest) och då var äggblåsan 23 mm. Misstänker att ägget släppte under dagen och dagen efter gjorde vi insemination.
lite bakgrund: Har försökt att få till en graviditet i 20 månader och har ett tidigt missfall bagaget i augusti 2023. både jag och sambon blev väldigt påverkade av det och behövde tid för att bearbeta det som har hänt. Men nu blickar vi framåt och hoppas att det funkar!
Åh tack snälla du! hoppas vi alla får vårt plus snart!
Vilken cykeldag är ni i?
Själv är jag på dag 22 och enligt läkaren ska testa mig 1/5! så spännande!
Tiden går så himla långsamt, men förhoppningsvis ser dina blåsor fina ut i slutet på april.
kör du något annat förutom Letrozol?
jag hade inte hört talas om det tidigare, det var i samband med att vi skulle göra inseminering som jag fick det utskrivet. Men har även läst att det skulle öka chanserna att bli naturligt gravid, som är såklart positivt 😀
Hörrni fråga om letrozole! Känner ni av att ni tar tabletten? Alltså får ni några biverkningar eller symptom av dem? Jag har läst att man kan få det, men jag känner verkligen ingenting..
Haha bara för att jag sa "inga symptom" hsr jag nu haft huvudvärk halva dagen. Under om det kan vara kopplat?