• Juliii86

Letrozol 2024 - följas åt?

Hej alla!

Nu kanske jag skriver i fel tråd men jag har ingen annanstans att ta vägen Rynkar på näsan Känner mig lite ensam i denna resan. Jag har på börjat med letrozol och väntar nu med att få glad gubbe på testet. Jag ska göra en fryst återföring hos Sahlgrenska. Min allra sista frysta blastocyst. Jag börjqe snart känna att hoppet är ute.. ingen ägglossning i sikte. Nu räknar från mens första dag och då är jag på dag 16. Jag har aldrig tagit letrozol förut så jag vet inte hur det fungerar. Det jag känner är att mina bröst ömmar men idag börjar det avta lite grann. Vet ni hur länge det tar för att gå utslag på digitala ägglossningstest? Ibland känns det som att den högra äggstocken vill ömma men avtar lika snabbt som det kommer. Jag vet inte vad jag ska göra.. jag funderar på att ringa Sahlgrenska och råd fråga. 

• Juliii86

Jag är så lycklig och glad att det strålar om mig. Jag har fått en glad gubbe idag på ÄL test! Det känns overkligt för jag har ingen ägglossning på grund av pcos och endometrios som stökar till mina äggstockar. 
    Jag fick en tid för återföring den 7 november kl 13.00. 
    Hoppas hoppas att det går som det ska med upptining och att det blir en graviditet. Önska mig lycka till!

• Juliii86
    Anonym (Elsa) skrev 2024-11-01 19:40:59 följande:

Tagit några tester som såklart varit negativa och nu fick jag mens. Så snart dags att börja med omgång sex då med letrozol. Så tufft detta är, heja oss alla som kämpar för ett plus. 

Så tråkigt att höra! Jag hoppas på bättre lycka nästa gång{#emotions_dlg.flower}
  • Juliii86

Idag gjorde jag återföring med blastocyst odlat i 6 dagar (om man räknar från dagens) Jag har nog aldrig varit så nervös och orolig att bli uppringd att blastocyst inte klarat sig i upptining men det gjorde den Skrattande

Innan dom skulle sätta in blastocyst så såg man en liten bubbla som blev till. Är det någon som vet vad det menas? Jag och min syster tror att det var för den höll på växa sig ännu mer. Hon som jobbade där som hade hand om blastocysten sa att det var bra tecken men eftersom jag hade blandade känslor (positiva känslor) så visste jag inte hur jag skulle reagera och ååh ok men glömde totalt fråga varför det var en liten bubbla bredvid. Nu är det 12 långa dagar att vänta på att få testa sig. De sa att jag ska räkna med 1 dag imorgon. Jag vet inte hur jag ska klara mig från att testa mig. Min man är bra på följa regler och han skulle nog säga att jag ska vänta men hur gör man det? Obestämd Jag antar att jag får sysselsätta mig och bara vara. 

Jag köpte två paket tester som ena innehåller ett digitalt test och jag tror två st cb vanlig. Så jag var smart att inte köpa billiga stickor annars hade jag använt en per dag. Det kanske kommer hjälpa mig att hålla mig från att testa.

Svar på tråden Letrozol 2024 - följas åt?