Jordgubb123 skrev 2024-07-06 20:31:47 följande:
Hej!
Tyvärr gick det inte denna gång heller, och nu får vi försöka naturligt iom att kliniken stänger i juli..
Men hur tunn har din slemhinna varut? Har du fått några mediciner/tabletter för det?
Ja det är orättvist :/ gick det bra med spolningen? Har också gjort en, gjorde väldigt ont men ändå hanterbart tyckte jag.
Har de helt stängt i juli? frustrerande!
Den har varit 5-6mm, och har inte fått någon medicin. Jag frågade om det senast, och de sa att om man har tunn slemhinna i sig själv så gör det ingen skillnad. Det sänker inte chansen att bli gravid. Jag tänker att om jag inte blir gravid denna månad ska jag ta upp det igen, med en annan person. Vill höra från flera för att känna mig trygg, haha!
Jo men det gick bra ändå. De var så otroligt snälla, omtänksamma och tog hand om mig. Jag fick flera olika tabletter, och sen även dropp under själva spolningen där de sprutade in både lugnande och smärtstillande, för tyckte det gjorde ont som fasiken ändå. Spolningen visade att jag inte hade några blockage, så de va skönt. Men jag fick inte ta letrozol denna månad, pga spolningen så det kändes lite tungt. så får köra igång med det igen i augusti. även om det bara är en månad känns det jobbigt. försöker vara positiv och tänka att det kan gå ändå...