TTCBf skrev 2024-04-24 00:04:50 följande:
Hoopas verkligen det också!
Svarar alla i denna post/
Jag undrar om jag ska börja varannan dag nu att baby dansa med maken eller vad tycker ni? om blåsan var 16mm och släpper vid ungefär 22mm för mig, är det för tidigt eller? ska jag börja baby dansa imorgon och sen varannan dag?
Jag uteslöt all läsk, all godis, bytte ut socker mot honung, köper glutenfritt bröd istället och laktosfri grekisk yougurt. Äter en smoothie med bär och valnötter varje dag med kanel och gurkmeja.
Letrozolen har hjälpt mig då jag inte fick Äl sedan missfallet i augusti 2023. Hoppas nin vänstra äggstock denna gång gör mig gravid då kur 1 och 2 var på den högra! Alla mina graviditeter har varit från den vänstra äggstocken så hoppas!
Jag har vanligt bmi men går jag upp 3kg så är jag tydligen överviktig, är 156cm och väger 58kg❤️❤️❤️
Vad bra att Letrozolen har hjälpt att får tillbaka äl.
jag fick också missfall i augusti 2023 och det var vänster äggstock som levererade ägget, samma som denna månaden 😀
Själva har vi kört lite olika, ibland har vi kört varannan dag, ibland väntat några dagar, vissa månader har vi kört varje dag runt äl! Haha så har testat allt möjligt 😀