• Anonym (Kåt som fan)

Sambons syster

Hej 
    Måste skriva av mig.

Har tillbringat fjällvärlden med sambons familj under påsken.
    Jag och sambons syster har små flörta med varandra, de har vi gjort under en lång tid innan. Lite spänning och skoj tycker jag . Utmaningen att ingen ska märka liten kick av spänning, 
    men hon har tagit de till en ny nivå nu.
    under dagarna har hon började att skicka utmanande bilder som gick över till nakenbilder när hon ligger  i rummet bredvid 
    jag själv skickade tillbaka så klart ????
    Gick till toan för att göra de, 

Rätt eller fel men denna spänningen ger mig sjuka kickar av adrenalin 
    kan tillägga att vi visade upp varandra nakna i bastun en snabbis, inget mer har hänt.

Vet att hon inte skull säga nej om jag skulle be om att få komma hem till henne.

är de fler som har haft flört med partners syskon? Gick ni vidare ?
    Jag är nöjd som det är nu men ni som gick längre vad hände ? 

• Svar på tråden Sambons syster
  • Anonym (Ass)

Förbjuden frukt är alltid spännande ;) .
    Har ni fortsatt skicka till varandra?

• Anonym (Usch)

Vidrigaste jag någonsin läst.

• Anonym (Nja)

Vilka jävla moralkärringar det finns... Jag tycker det låter härligt :) Men självklart en idiotisk idé att hålla på så med sambons syster.

• Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Ass) skrev 2024-04-01 19:52:31 följande:

Förbjuden frukt är alltid spännande ;) .
    Har ni fortsatt skicka till varandra?

de lär vi göra 😃 har pratas lite på under dagen 

Tyckte att de var spännande innan med messenger med lite småflört och när vi sågs typ en handsmekning 
    Har ju hållit på ett tag 😆, allt började väl att vi klickade direkt med varandra. Sen har de bara rullat på från..

• Anonym (Ass)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-01 21:07:49 följande:

de lär vi göra 😃 har pratas lite på under dagen 

Tyckte att de var spännande innan med messenger med lite småflört och när vi sågs typ en handsmekning 
    Har ju hållit på ett tag 😆, allt började väl att vi klickade direkt med varandra. Sen har de bara rullat på från..

Farlig farligt men spännande och hett.
    Hade nog gjort likadant om jag varit i den sitsen 🙄.
  • Anonym (Kåt som fan)
    Anonym (Ass) skrev 2024-04-01 21:34:53 följande:
    Farlig farligt men spännande och hett.
    Hade nog gjort likadant om jag varit i den sitsen 🙄.

Ja farligt farligt, men helt fantastiskt 
    Vi kom väl överens rätt tidigt när vi insåg självklart hur de spårade ut i Messenger från oskyldig du luktade gott idag, till sex inspel. Att de här håller vi tyst om och raderar allt som ingen annan ska se.

Men helgen, oj oj var inte beredd på att de skulle spåra som de gjorde men helt fantastiskt 

och sen försöka va som vanligt vid frukosten 

• Anonym (Ass)
    Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-01 22:03:10 följande:

Ja farligt farligt, men helt fantastiskt 
    Vi kom väl överens rätt tidigt när vi insåg självklart hur de spårade ut i Messenger från oskyldig du luktade gott idag, till sex inspel. Att de här håller vi tyst om och raderar allt som ingen annan ska se.

Men helgen, oj oj var inte beredd på att de skulle spåra som de gjorde men helt fantastiskt 

och sen försöka va som vanligt vid frukosten 

Messenger kanske är en dum idé då, får kanske hitta nån annan app.
  • Anonym (Kåt som fan2)

Jag håller på med frugans syster jag med. Så spännande och adrenalin kickande. Dessutom så har hon skickat videos där hon leker med sig själv. Så härligt det är att få.

• Anonym (?)

Min ex sambos äldsta syrra ... med så tunga bröst och sååå styva knoppar. Tittgodis de-luxe. Hade inte tvekat alls.
    Ett ex brorsas kvinna, de skulle gifta sig inom någon vecka . hindrade inte henne kan man ju säga, Efteråt gick vi tillbaka och jag hjälpte min kvinna att hålla i håret närr hon spydde. 
    Rätt svinigt och jag hade Å-grwn lååångt efteråt.
    Men fan vilken ågis jag hade efteråt.

Svar på tråden Sambons syster