Inlägg från: Anonym (S) |Visa alla inlägg
  • Anonym (S)

Sambons syster

Jag försöker tänka mig in i din sits här. Men kan verkligen inte förstå hur du får kickar och känner dig så levande när du sviker din partner? Låt mig gissa att du inte älskar din partner på riktigt? Det måste vara omöjligt att älska någon påriktigt och kunna göra som du gör.

Min man har en bror och jag försöker tänka mig in i att få nakenbilder av honom på sms och hur det skulle kännas att blotta oss för varandra. Jag kan inte ens tänka mig att göra det, skulle hans bror så mycket som att försöka flirta med mig så skulle jag skvallra till min man faktiskt. Jag älskar min man och tycker han har rätt att veta sånt. 

• Anonym (S)

Hoppas din tjej kommer på och råkar se när syrran skickar en nakenbild eller kommer på på npgot annat sätt. Så hon får veta vilka svin du och syrran är. Omogna är ni definitift! Tonårssnusk beteende, inte nå vuxet alls. Lär dig kontrollera dina impulser!! 

Anonym (Kåt som fan) skrev 2024-04-03 14:29:01 följande:

Har tyvärr inga planer för de, även om hennes syster vill
    hon har inte sagt de rakt ut men jag vet 😀

jag kanske är lite knäpp men njuter verkligen av denna situation. All pulshöjning med hemliga meddelande och smusslandet 
    men håller med att det eskalerande när hon började skicka bilder men jag älskar det.

Var underbart som innan typ tex att sitta i soffan och kolla Bingolotto uppesittarkväll med att små smeka varandra på handen 
    i all försiktighet utan att nån skulle märka 

eller att gå bakom och dra handel vid midjan, 

Vi har aldrig kysst varandra eller nåt liknande
    än så länge

Svar på tråden Sambons syster