Har farmor rätt att träffa mina barn
Fast om han äger halva huset, har han väl rätt att han vem han vill i sitt hem ? Eller ?
Fast om han äger halva huset, har han väl rätt att han vem han vill i sitt hem ? Eller ?
Jag tänker såhär, det är fel av en frun att utnyttja det hennes man har berättar om sin barndom till henne. Ifall pappan (hennes man) väljer att förlåt sin mamma för sin barndom och om mamman inte skadar barnen så kan hon inte göra något och faktiskt borde respektera sin partners beslut! Hon kommer aldrig kunna hindra farmor från att träffa barnen oavsett om hon är fortsatt gift eller skiljer sig om hennes man vill det. Bäst att ta ett steg tillbaka och låta honom återskapa en relation till sin mor med hans barn, så länge hon inte skadar barnen!
Varit så mkt så varit frånvarande. Han tog barnen till sin mamma o fick veta av min dotter som är vuxen. Jag var så orolig men tänkte., vad kan hon göra på offentlig plats? Sa åt min man ha de hemma till 4 för ska köpa skor till dottern kommer hem och ingen här. Barnen lämnade med hans mamma.Fick sånt spel så skrek på honom att jag skulle ringa soc 5 min senare stod han där med barnen. Bad han dra år skogen, att det enda vi har o prata om ä barnen. Till slut släppte jag in han igen för är barnens pappa.
Men förklarat för han att den människan kommer inte i närheten av våra barn utan översikt.
Inre långt efter hon åkte kom alla hotfulla sms från henne igen.
Men jag förstår inte ? Du behandlar din man som en bebis! Har hon skadat dina barn? Han har rätt att låta barnen träffa sin farmor. Hon kanske inte är samma människa idag som då Och han har rätt att ha en bra relation till henne om han känner att han vill börja på nytt! Dessutom verkar du omogen som skriker på honom.
Hotfulla sms är inte ok, men vad har Hon skrivit? Vadr det hon hotar med? Föe du verkar vara hotfull du med? Dessutom kommer sig inte hjälpa dig om farmor inte är farlig för barnen..
Anmäl hoten om de är olagliga hot
Igen? Det är alltså något som brukar hända. Hon verkar inget trevlig alls.
Det är nog klokt att om hon ska vara nära barnen så det ska ske under översikt.