Anonym (Bi6) skrev 2024-04-01 13:31:33 följande:
Tråden blev ju totalt kapad av en bitter moralkärring som antagligen mest bara driver. Synd.
Min fråga var ju om det finns fler som tänder MER på kvinnor än män (eller tvärtom då) men lever med det "motsatta" könet och hur vanligt det eventuellt skulle kunna vara.
Men vi skiter i det. Tack till er som svarat på ett trevligt och fint sätt och bikille som delat med sig.
Jag är lycklig i min relation men önskar alltså att jag tände på män, inklusive min egen, lika mycket som på kvinnor. Det är ett dilemma som egentligen är underordnat allt annat eftersom jag har min själsfrände. Men man kan väl få resonera lite :)
Det är mitt fel att tråden spårade ur. Bisexuella killar har en förmåga att trigga moraltanter. Om det beror på att de känner sig maktlösa eller hotade eller på något tidigare trauma vet jag inte riktigt.
Istället för att försöka resonera med henne borde jag såklart ha anmält hennes inlägg.
Jag ber om ursäkt.
Tillbaka till ämnet.
Som singelkille på diverse dejtingappar så kommer jag i kontakt med båda könen. Det är ganksa enkelt att hitta en man i en relation med en kvinna som är villig att träffa mig för sex.
Hur vanligt det är är svårt att säga men jag skulle definitivt inte kalla det ovanligt.
Å andra sidan tror jag att det är ännu vanligare att som tjej på en dejtingsida hitta möjligheten att hitta en straight man som vill vara otrogen.
Har du lyft frågan med din sambo?
Jag tror att det är betydligt enklare för en tjej att hitta en kille som är okej med att hon har sex med tjejer än det är att hitta en tjej som är okej med att killen har sex med killar.