Anonym (Elena) skrev 2024-04-05 21:30:22 följande:
Man behöver ju inte läsa många meningar för att förstå att du är för prostitution.
För OM du hade varit emot människohandel - som prostitution är till 99% så skulle du inte ens skriva att horor horar frivililligt..
Nej men strunta i alla som blir tvingade till att sälja sex för det är ju bara 99% av alla kvinnor som"jobbar" som horor som blir tvingade..Sen är det hela 0.001% som gör det frivilligt..
Många av dom sk "frivilliga" hororna har en fetish eller/och en mental störning som tex Borderline- Jag vet inte en enda hora som inte har en borderline-personlighets-split..
Dom njuter av att få känna sig utnyttjade, njuter av att bli slagna, njuter av att bli våldtagna, njuter av att ta betalt och bli kallade hora, osv, osv..Men det är egentligen bara ett inlärt beteende från barndomen.
Jag gillar en hel del när det kommer till sex, vilket många kvinnor gör.
Men jag har aldrig o skulle aldrig någonsin kunna ta betalt från karlar.
Så OM nu dessa horor verkligen gillade det dom gjorde så skulle dom ju inte ens ta betalt för det dom gör.. Dom skulle göra det gratis!
Om du älskar att göra något--säg tex-äta pizza, chips, godis, sova, ta ett varmt bad, få massage, osv osv..Skulle du behöva få betalt innan du gjorde det eller kan du tänka dig att göra det gratis?
Du skulle kunna tänka dig att jobba gratis om du njuter av ditt arbete?
I ditt exempel så vill du inte ta betalt även om du njuter av sexet, du väljer din sexpartner samt det är friviligt.
Det är själva prostitutionen som är fel.
Du vill inte bli kallad hora eller hur?
Det är skamligt att vara prostituerad och där därför du inte kan tänka dig att ta betalt?