Varför köper människor sex?
Anonym (Man) skrev 2024-04-01 15:33:00 följande:
Men sexköp sker ju överallt hela tiden. Det finns inte en endaste sexakt som sker utan att den är köpt. Antingen så byter pengar ägare eller tjänster. Med tjänster så inkluderar jag manipulation också. I alla äktenskap så handlas det sex hela tiden. Du är emot sexköp, innebär det att du avhåller dig från sex? Om inte så säljer även du sex.
Är du heterosexuell och ihop med en man så har du sex med honom därför att han är på ett sätt mot dig som gör att du vill ligga med honom. Han är romantisk, köper hem blommor ibland, ger dig kanske komplimanger, är dig tillmötesgående i vad du vill få gjort hemma. Suckar kanske ibland när du ber om att ett nytt växthus ska monteras, men han gör det för att han får tillgång till din fitta...Du har just sålt sex när din man skruvar ihop det där växthuset.
Prova att sluta ge tillgång till fittan så ska du se att äktenskapet tar slut tids nog... ingen man vill jobba gratis.
Möjligen att transaktioner pågår mellan importerade fruar och deras torskar till makar eller mellan rika män och golddigger-horor men dessa utgör alla en minoritet av folket.
I vanliga äktenskap har man sex med varann av egen lust och fri vilja för det mesta. Iallafall i ett sunt förhållande.
Nej, i en sund relation har kvinnor sex för att de attraheras sexuellt av mannen. Jag attraheras inte av att män bjuder på saker. Jag attraheras av deras genuina omtanke.
En man som bara bjuder för att han tror han ska få pippa är ingen attraktiv man, inte det minsta. Män som tänker på det sättet i transaktioner har en dålig kvinnosyn. Kvinnor byter inte ut sin sexualitet mot saker. De har sex för att de blir attraherade av en fin personlighet eller ett fint yttre.
Jag ger inte "tillgång" till någonting och det heter underliv. Sluta vara vulgär. Apropå att tala som en omogen fjortis.
Nej, jag har inte sålt någonting. Du är sjuk i huvudet som har en sån skev syn på kvinnlig sexualitet. Vidrigt.