Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Varför köper människor sex?

Anonym (Spyr på torskrens) skrev 2024-04-01 19:14:09 följande:
    Ändå inte jämförbart då egoismen inte är såpass stark att den påverkar andra människor på samma sätt som i torskars låga beteende. Det krävs en särskild sorts kyla och empatibefriad egoism för att ens kunna ta sig för nåt så vidrigt som att äckla ner och ofreda en annan människas kropp. 

Och jag upprepar jag också att du redan gjort detta.
    Fast det är inte upp till dig att avgöra på vilket sätt det påverkar andra, det är deras upplevelse som räknas inte vad du tycker.

Nej det har jag inte alls, det är du som försöker jämföra och värdera för andras räkning.
  • Anonym (M)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-10-29 21:25:21 följande:

Ja då är frågan varför det går så dåligt för dig. Tinder finns, många man kan träffa där. 

Det är ju om man gjort ett bra intryck, man tillfredställt den andre och varit trevlig och fräsch som man får komma tillbaka. Så du får nog rannsaka dig själv 

Fast det är ju just det han skriver, för många kanske är det enklare att bara köpa sex istället. Trådens frågeställning är varför människor köper sex och där har du en anledning.
  • Anonym (M)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-10-30 14:01:04 följande:
    Frågan är vad det trevliga med detta skulle vara? Att ha sex med någon som inte vill ha sex? 

Du ser det som okej? det visar ju på att man inte är helt normalt funtad. varför man vill våldta för att tillfredsställa sig själv. Där man utgår enbart utifrån sig själv 
    Nej jag personligen vill ha bekräftelsen. Men så tänker inte alla. De vill slippa besväret med att ragga och hålla på
  • Anonym (M)

rent praktiskt så, tänker man den killen i tråden alla timmar han la på krogen och på att förbereda sitt utseende, om han hade jobbat extra istället, tänk alla sexköp de pengarna kunnat ge. Så det är inte så svår matematik egentligen varför vissa väljer att köpa sex

• Anonym (M)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-01 21:18:53 följande:
    Det är lagligt att aga sina barn i större delen av världen? du vet att samhället förändras? 
    Menar du att samhällen där prostitution inte är naturligt och inte socialt accepterat, ska förändras? Till vadå?
  • Anonym (M)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-11-01 21:34:33 följande:

Jag syftar på att samhället problematiserat våldtäkt inom äktenskapet och allt möjligt. För att visst, prostitution är lagligt i större delen av världen? säkerligen socialt accepterat. Men det är ju inte så att detta kan bli olagligt även i andra länder. Ingen trodde väl att rökning skulle förbjudas på restauranger och sedan uteserveringar? det går förhoppningsvis framåt.  

Sverige har ansetts vara i framkant när det kommer till etik och moral. Det är inte socialt accepterat att slå sina barn. Rent krasst är ju inte aga förbjudet ens i Sverige i praktiken, men det är något som inte anses vara okej. 

Nej det stod om samhällen där det INTE socialt accepterat med prostitution.
  • Anonym (M)
    Faile skrev 2024-11-01 21:37:44 följande:
    Sex är inte en rättighet.
    Ingen som påstått det heller 
  • Anonym (M)
    Anonym (Och därför) skrev 2024-11-01 21:47:46 följande:
    Det är ingen rättighet heller med sex även om sex skulle vara lätt att få och felet är på en själv 
    Och glöm inte att många som det är fel på med kassa personligheter som de inte har jobbat på, får ha sex
  • Anonym (M)
    Anonym (Tova) skrev 2024-11-04 16:31:24 följande:
    Att köpa sex handlar inte bara om sex. ven män som lätt kan få sex finns bland köparna. Det är 100% egoistiskt sex. Som avancerad onani.
    En lyxrunk?
  • Anonym (M)
    Anonym (Sanna) skrev 2024-11-04 10:32:12 följande:
    Men, kvinnor som bkir frustrerade av samma anledning köper ändå inte andra kroppar. Så vad är det som gör att män anser sig ha rätten att göra det? 
    En förvanskning. Kroppen har man ju kvar.
  • Anonym (M)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:16:47 följande:

Marknadsföringen är medveten så att kvinnor ska undkomma brott. Så enkelt är det. 

Smart av kvinnor. Skylla på män men njuta av sexuella upplevelser själva. 

Smutsigt om något må jag säga. 

Är det ett utbrett fenomen bland kvinnor att köpa yonimassage? Plus att dessa kvinnor ligger bakom marknadsföringen och är dessutom samma kvinnor som dömer mäns sexköp?
  • Anonym (M)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:52:33 följande:
    På män heter det happy ending eller på fint språk lingam massage. Sök på det. 
    Nej lingam massage och happy ending är INTE samma sak.
Svar på tråden Varför köper människor sex?