Varför köper människor sex?
Och jag upprepar jag också att du redan gjort detta.
Nej det har jag inte alls, det är du som försöker jämföra och värdera för andras räkning.
Ja då är frågan varför det går så dåligt för dig. Tinder finns, många man kan träffa där.
Det är ju om man gjort ett bra intryck, man tillfredställt den andre och varit trevlig och fräsch som man får komma tillbaka. Så du får nog rannsaka dig själv
rent praktiskt så, tänker man den killen i tråden alla timmar han la på krogen och på att förbereda sitt utseende, om han hade jobbat extra istället, tänk alla sexköp de pengarna kunnat ge. Så det är inte så svår matematik egentligen varför vissa väljer att köpa sex
Jag syftar på att samhället problematiserat våldtäkt inom äktenskapet och allt möjligt. För att visst, prostitution är lagligt i större delen av världen? säkerligen socialt accepterat. Men det är ju inte så att detta kan bli olagligt även i andra länder. Ingen trodde väl att rökning skulle förbjudas på restauranger och sedan uteserveringar? det går förhoppningsvis framåt.
Sverige har ansetts vara i framkant när det kommer till etik och moral. Det är inte socialt accepterat att slå sina barn. Rent krasst är ju inte aga förbjudet ens i Sverige i praktiken, men det är något som inte anses vara okej.
Marknadsföringen är medveten så att kvinnor ska undkomma brott. Så enkelt är det.
Smart av kvinnor. Skylla på män men njuta av sexuella upplevelser själva.
Smutsigt om något må jag säga.