Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Varför köper människor sex?

Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 22:14:24 följande:

Bara utkasten i litt tidigare inlägg tycker jag räcker för att se att det dem gjort har varit att köpa sexuell massage. 

Men jag är inte förvånad, som kvinna kommer du undan med det. Som man blir du hängd. 

Yoni massage är faktiskt lite av en gråzon men inte en automatiskt fribiljett från sexköpsdiskussionen.
    Men någon liten skillnad är det mellan att betala för att få dippa en kvart mot att få en helkroppsmassage som även omfattar intima delar. Det ena handlar uteslutande om sex, det andra mer om inställning. 

Jag tänker att massage av intima delar inte per automatik handlar om sex, fråga Martin Melin tex. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:42:02 följande:
    Problemet är att om en man köper massage av intima delar så klassas han som snusk och döms hårt. 

Men om en kvinna gör det så är det något "helt" annat. 

Det är sånt hyckleri utan dess like. 

Det värsta är att folk redan har internaliserat denna norm så hårt så dem till och med tror fullt o allvarligt på att det är skillnad mellan mäns o kvinnors sexköp o vägrar se att det är samma sak. 
    Vilken svensk man har dömts "så hårt" och klassats som snusk pga yonimassage? 

De män jag sett som outats offentligt har dömts som sexköpare för att de köpt prostituerade, inget annat. 
  • Anonym (Nej)

Sedan tycker jag att om man går regelbundet på yonimassage pga orgasmer eller sexuell njutning så är det att klassas som ett sexköp, oavsett kön. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:52:33 följande:
    På män heter det happy ending eller på fint språk lingam massage. Sök på det. 
    Ja då dyker Paolo Roberto och Niklas Wahlgren upp bla. Vill du påstå att de egentligen var bokade på yonimassage och själva blev överraskade att de helt plötsligt knullade en prostituerad i en sunkig lägenhet på en madrass på golvet? 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Anonym2) skrev 2024-11-09 00:03:08 följande:
    Paolo Roberto besökte en prostituerad så han visste vad han gjorde. Men Niklas Wahlgren gick till en thailändsk massage salong så massösen där var nog barken mer eller mindre prostituerad än mannen som Bianca gick till. 
    Ja tänk vad förvånad han måste ha blivit ...
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-08 23:58:58 följande:
    Medvetet omtolkning av inlägg för att provocera = besvaras ej
    Såklart. Om jag säger så här då. Kvinnor kan ha oerhört svårt att få orgasm. Jag känner till ett flertal som aldrig kommit genom onani. Det är alltså inte helt konstigt att en kvinna går på tantrisk massage för att "lära" sig om sin sexualitet. Råkar hon få orgasm så är det så.
    Om hon däremot går tillbaka och betalar för att återigen få orgasm och sex av en annan person så har intentionen ändrats och då är det sexköp och inget annat. 
    Samma med en man. 

Så det är en gråzon pga intentionen. Oavsett kön.

Igen, nämn en svensk man som blivit uthängd pga yonimassage, för jag kan inte komma på någon. Bara män som gått till prostituerade med intentionen att betala för att knulla. 
  • Anonym (Nej)

Och hela diskussionen är egentligen urlöjlig. Betalar man för en prostituerad ( vi vet alla vad det är ) så är man en sexköpare. Oavsett kön. Men det är mest män som gör det, det vet vi också. Om det är för att de hatar kvinnor eller bara är ett svagt kön låter jag vara osagt. 

• Anonym (Nej)
    Anonym (Nätet) skrev 2024-11-09 00:21:30 följande:
    Även där så kommer kvinnor undan. De åker tex till Gambia o köper sällskap av män. 

Men då försöker man också ändra hela storyn som att hon gjorde ju bara killen en tjänst. Det var inte sexköp det var bara sällskap, det fanns inge maktobalans osv. 

Oavsett vad så försöker kvinnor ändra det till att det ska vara finare eller annan agenda när dem gör det. 

Smutsigt. 
    Kvinnorna i Gambia är en annan sak. De tycker själva att det handlar om kärlek eller nåt, men är rena sexköp egentligen. Där är det maskerat till något annat, det håller jag med om. 
    Men på det stora hela, så är ren prostitution fortfarande en annan bransch och en där män tyvärr är de största konsumenterna. Där människor säljs av andra människor och kvinnor och barn säljs som rena sexslavar i många fall.
Svar på tråden Varför köper människor sex?