Varför köper människor sex?
Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex?
Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex?
Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis.
Jag är kvinna och jag har själv sålt sex när jag var yngre. Och jag försvarar inte personer som köper sex men ditt sätt att se på det var väldigt väldigt konstigt tycker jag.
Du kan inte förstå att någon kan köpa sex för att du kan ha sex med din man gratis? Ja du vart ska man börja ..För det första är ju inte kvinnor de som köper mest sex direkt.
Ibland kanske det handlar om att man har svårt att få sex överhuvudtaget men oftast är det inte så att de som köper sex gör det för att de absolut inte kan få ligga gratis. Och roligt att du nämner ?omständigt? för jag tror att många köper sex just för att det inte är så omständigt jämfört med andra sätt att få ligga. Speciellt om man är gift eller tillsammans med någon och vill vara otrogen på ett diskret sätt . Jag försvarar alltså inte det men det finns många anledningar till att man väljer att köpa sex. Att bara tänka utifrån sig själv och vad man själv skulle gjort , speciellt när man är kvinna blir ganska fel.
Och så är det väl som nån annan skrev, att få ha sex med snyggare tjejer än man kanske skulle fått annars .. och ibland att man vill leva ut fantasier typ bli dominerad som man inte vågar visa för sin fru / flickvän / nån man dejtar. Ibland handlar det om makt , att de har makt över den de har betalat för. Som sagt , det finns många anledningar. Och jag kan garantera att många som köper sex får ha sex gratis med sin fru eller flickvän så nej det handlar inte om det.