Anonym (LP) skrev 2024-11-03 14:57:02 följande:
Jag har själv aldrig köpt sex o tycker det är väldigt ofräscht. MEN jag har fantasier om en yngre kvinna o det skulle kunna locka att ta en genväg. Vi män har inte det lika lätt som vad kvinnor har. En kvinna som söker casual på tinder skulle utan problem kunna få 10 nya grabbar i veckan o allt som en kvinna fantiserar om kan hon få uppleva utan någon större ansträngning. Så ser inte verkligheten ut för män! Med det skrivet så återvänder jag till att det är bättre att avstå min fantasi än att ta den ofräscha genvägen...
Hur många av de svar man får tror du är från män som man kan tända på? Om man inte tänder på mannen i fråga kommer inte kroppen igång och det gör ont plus att det är j*vligt obehagligt även psykiskt. Så verkar det inte vara för män. Ni verka kunna ligga med i princip vilken kvinna som helst.
Öde ö - en 30-årig man och en 75-årig ofräsch kvinna = efter ett visst antal dagar kommer mannen att ha sex med henne. Hellre än inget liksom.
Öde ö - en 30-årig kvinna och en 75-årig ofräsch man. Hon kommer ALDRIG att vilja ha sex med honom. Gör det hellre själv.