Inlägg från: Anonym (Jodå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jodå)

Varför köper människor sex?

Anonym (Ylva) skrev 2024-04-01 00:01:19 följande:
    Varför köper människor sex?

Jag har en enkel fråga, varför köper människor sex? 

Jag kan verkligen fundera över detta och de personerna som förespråkar att vi ska legalisera sexköp. Varför ska man få köpa sex och varför skulle man just vilja köpa sex? 

Det känns otroligt omständigt om man nu vill ligga. Jag har haft alltifrån KK:s, relationer och nu har jag min man? att ligga så mycket jag önskar har aldrig varit ett problem. Lättillgängligt och gratis. 

Haha.. uppfriskande med en kvinna som även vill provocera lite. Om du är en hyfsat normal kvinna så är det inte svårt att få sex. Men som man kan det vara det.

Män köper sex för att dom kan. Om det inte vore så oaccepterat och moraliskt förkastligt så skulle fler göra det. Speciellt om man hade chans att välja unga attraktiva kvinnor, även om man är en medelålders man.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-31 08:59:16 följande:

För att man inte kan få en kvinna att vilja ligga med en. 

Det finns många exempel på att det inte bara handlar om svårighet att träffa kvinnor. Många kändisar åker dit och dom har då inga svårigheter att träffa kvinnor.
  • Anonym (Jodå)
    Anonym (J) skrev 2024-11-03 13:33:56 följande:
    Jag blir trackad av polarna för att jag är oskuld. Jag står inte ut längre så jag sparar pengar för en resa till Köpenhamn så jag kan få det överstökat.
    Skriv hur det var när du fullgjort uppdraget =)
  • Anonym (Jodå)

Det är enorm skillnad på hur man tolkar intim massage för olika kön. Ta in dessa ord och fundera hur du tänker kring dessa själv?

Fittmassage och kukmassage. Egentligen exakt samma sak, men av någon anledning tycker man spontant att kukmassage låter värre.

Svar på tråden Varför köper människor sex?