Inlägg från: Anonym (Utomlands) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Utomlands)

Varför köper människor sex?

Jag gjorde det en gång för att jag varit ihop med min fru så många herrans år och ville testa någon annan utan att behöva byta förhållande så att säga.

Så jag köpte en hora utomlands när jag var där med jobbet och det var rätt nice, men inget jag är stolt över, men fick en ung rysk flicka med tight kropp, men hade jag gjort om den tiden så hade jag inte lagt 1200 kr på det.

• Anonym (Utomlands)
    Anonym (Ylva) skrev 2024-04-03 22:52:47 följande:

Varför inte bara som en normal människa ligga med en samtyckande kollega om man nu ändå ska vara otrogen??? 

Jag våldtar inte folk för att jag har en tråkig partner? då lämnar man antingen sin partner eller jobbar på relationen 

För att jag inte vågar ta steget med någon kollega. Jag är inte så vågad att jag skulle göra det.
    Det finns heta kollegor, men jag har inte självförtroendet för att göra det.
    Dessutom vill jag inte vara otrogen. Det var bara en sak som hände i stunden, så jag försöker inte vara otrogen.
  • Anonym (Utomlands)
    Anonym (Elena) skrev 2024-04-03 23:40:16 följande:
    Betalade du bara 1200 kr för ett ligg? Rena rånet ju, stackars tjej..Att du inte skäms tillräckligt för att inte göra om samma sak igen, nästa gång du åker utomlands är ju tydligt..
    Eller nästa gång så kanske du vill "testa" att ligga med ett litet barn, utan att behöva byta förhållande så att säga 🤢 

Om du inte skäms så kan du väl berätta för din fru att du är en vidrig människo handlare. Vad har du att förlora? Ni har det ju ändå inte bra!
    Jag har faktiskt berättat för henne och hon har berättat saker för mig. Vi har båda varit svin och därför älskar vi varandra fortfarande konstigt nog :)
  • Anonym (Utomlands)
    Anonym (XXX) skrev 2024-04-04 00:07:36 följande:
    Privat konsultfirma i techbranschen.

Nej såklart att inte alla har just de möjligheterna, men de flesta har väl varit i Thailand eller på Ibiza med sitt grabbgäng någon gång. Långt bort ifrån föräldrars och flickvänners kontroll. Sex är nytt och spännande, de har hört om de här bordellerna, grabbarna utmanar varandra...
    Jag brukar inte ha någon som hejjar på mig eftersom jag alltid reser ensam med jobbet, men visst. Skulle jag träffa någon svensk där så skulle det kunna bli så att man hejjar på varandra.
Svar på tråden Varför köper människor sex?