Inlägg från: Tow2Mater |Visa alla inlägg
  • Tow2Mater

Varför köper människor sex?

Anonym (Toker) skrev 2024-04-01 12:34:11 följande:
    Jag menar att de flesta inte ser sig själv som en äcklig person att ha sex med. Dvs torskarna upplever inte att de är äckliga. Precis som du inte upplever det om dig själv.

Tror inte de bryr sig så mycket om tjejen njuter eller inte. Det handlar inte om det. Det handlar om mannens njutning.

Jag har hört talat som sextrafficking och Epstein Island. I den sistnämnda så anser jag det vara kraftigt överdrivet. Tjejerna drogs till glamouren, uppmärksamheten och pengarna och var över 18.

De flesta tjejer är horor i någon form. Ligger i er natur att dras till dominanta generösa män som ger er saker. De prostituerade är bara mer rak på sak. Eller tvingade i somliga fall.
    Ar vi inte egentligen alla det (kvinnor som män)? Med ytterst få undantag, tror jag, handlar det ju bara om priset.
  • Tow2Mater
    Anonym (Sextjejen) skrev 2024-04-02 13:27:22 följande:

de Gör det för att slippa krav. tjejer ställer krav och det blir krångligt. många män vill beställa en sexuell tjänst en viss tid på en viss plats. de flesta kunder som köper sex är normala som ofta har familj etc. De tycker deras tjejer är tjocka och har attityd och orimliga krav. de tänder inte på dem. de vill inte ha massa tjat efteråt. 

Som han sa i Pretty Woman filmen; I don't pay for you to stay, I pay for you to leave.
Svar på tråden Varför köper människor sex?