Anonym (Spyr på torskrens) skrev 2024-04-01 16:08:58 följande:
Nej som sagt. Du projicerar bara ditt eget sjuka beteende och synsätt på andra. Normala män och kvinnor med en sund syn på sex ser det inte som en handelsvara. Riktigt vidrig, misogyn uppfattning du har. Man blir nästan illamående av att läsa vad du skriver.
Sex har man för att båda är naturligt attraherade. Sex är inget jag använder för att belöna någon. Det funkar inte så.
Nej, du har så tokfel som du bara kunde ha. Tror knappast en man vill ligga om båda är i olag med varann. Då är det annat som gör att man inte attraheras av varann. Ingen vill ha sex om man är ex. stressad eller ovänner över något. Sex har man när båda känner en naturlig attraktion.
Jag blir inte intresserad om en man skulle räcka över blommor bara för att i andra sekunden börja tafsa och ha sig. Så gör inte en bra man. En sympatisk man ger gåvor för att han blir genuint glad av att göra sin partner glad. Så funkar ett sunt förhållande. Det handlar INTE om några jäkla transaktioner. Sex har man när lusten faller på och detta kan liksom inte manipuleras fram.
Jag kan bara ta mitt eget äktenskap som exempel. Min hustru ville köpa en gata när vi spelade monopol och kryddade priset med en avsugning utöver priset i spelet.
Ingen som vill ligga när är osams? Hört talas om "make up sex"?
Kan inte sex manipuleras fram? Är du så naiv verkligen? Killar världen över manipulerar kvinnor varje dag för att ligga med dem. Det räcker att gå till det lokala vattenhålet en lördagskväll och spana in vilken kille som helst som försöker manipulera till sig sex. Genom att vara trevlig, bjuda på drinkar, ge komplimanger. Är hon tillräckligt snygg och säger bra så kan det tillochmed bli en andra dejt, där någon fortsätter bjuda på mat och dryck, för att få ligga igen. Finns såklart även kvinnor som manipulerar på detta sätt också för att få lite stock en kväll.
Ett krogragg har oavsett vem som gör vad kostat pengar, varför lägger folk dessa pengar, jo för de hoppas investeringen ska ge dem sex. Chansning ja, men att gå till en prostituerad är ju tyvärr olagligt i detta slitande, så vad ska man göra. Skulle aldrig få för att riskera att åka dit för sexköp iallafall.
Tur det finns länder där det är fullt lagligt att köpa en bättre massage.
Nej du är inte intresserad av en man som räcker över blommor följt av tafsade. Ditt pris är högre än så... helt ok, ett bra ligg är värt mer pengar än en bukett.