Hotel Romantik
Varför så många gubbslem och varför tror den yngre kvinna att hon ät guds gåva till till alla gubbslem? Trodde detta var ett "problem" i 25- 35 års åldern.
Helt sjukt!
Varför så många gubbslem och varför tror den yngre kvinna att hon ät guds gåva till till alla gubbslem? Trodde detta var ett "problem" i 25- 35 års åldern.
Helt sjukt!
Stark trådstart, Men jag vet inte, kanske för att alla tydligen är gubbslem? Alla män är äckliga?
Stark trådstart, Men jag vet inte, kanske för att alla tydligen är gubbslem? Alla män är äckliga?
Jag är man. Tycker det är patetiskt att se hur en del bär sig åt - även hon.
Och klä av sig och bada näck bland alla andra.....
Jag är man. Tycker det är patetiskt att se hur en del bär sig åt - även hon.
Och klä av sig och bada näck bland alla andra.....
Tror att TS stör sig på att så många av männen attraheras, och försöker med Marie-Louise (tror jag att hon heter) som väl får räknas som den snyggaste av kvinnorna. Stämmer det, TS?
Jag kan tänka lite likadant, att jag tänkte att äldre lärt sig något med åren, för hon är ju verkligen inte särskilt trevlig av vad man får se, men uppenbarligen är det ytan som gäller även vid 70 plus.
Det är väl inte så konstigt, det avspeglar lite hur det är i livet kan jag känna, sen lite extra vinklat av SVT för att dra tittare.
Håller med MX, generaliserar vi så hår män efter utseende medan kvinnor väger in andra faktorer. Sen tror jag det är väldigt pressat, de är väl bara där i en vecka och dejtar, allt måste liksom rulla på då för att de ska få ihop till ett tv-program, irl hade man ju tagit det lite lugnare.