• Anonym (Varför?)

Hotel Romantik

Varför så många gubbslem och varför tror den yngre kvinna att hon ät guds gåva till till alla gubbslem? Trodde detta var ett "problem" i 25- 35 års åldern.
    Helt sjukt!

• Svar på tråden Hotel Romantik
  • Anonym (Linn)

Varför kolla på skiten?

• Anonym (Varför?)

För att det är rätt spännande att se hur man man kan hamna i livet.  Har du problem med det?

• Anonym (A)

Inte tittat, vad är det för program?

• Anonym (Varför?)
    Anonym (A) skrev 2024-03-31 23:32:33 följande:

Inte tittat, vad är det för program?

Svara i en annan tråd i så fall. Varför bry sig om något du inte ens sett??
  • Anonym (Mx)

Det låter som frustration TS. Jag har sett programmet och förstår inte ens vad du menar?

• Anonym (ML)

Tror att TS stör sig på att så många av männen attraheras, och försöker med Marie-Louise (tror jag att hon heter) som väl får räknas som den snyggaste av kvinnorna. Stämmer det, TS?

Jag kan tänka lite likadant, att jag tänkte att äldre lärt sig något med åren, för hon är ju verkligen inte särskilt trevlig av vad man får se, men uppenbarligen är det ytan som gäller även vid 70 plus.

• Anonym (Varför?)
    Anonym (ML) skrev 2024-04-01 11:15:06 följande:

Tror att TS stör sig på att så många av männen attraheras, och försöker med Marie-Louise (tror jag att hon heter) som väl får räknas som den snyggaste av kvinnorna. Stämmer det, TS?

Jag kan tänka lite likadant, att jag tänkte att äldre lärt sig något med åren, för hon är ju verkligen inte särskilt trevlig av vad man får se, men uppenbarligen är det ytan som gäller även vid 70 plus.

Stör mig inte på att flera attraheras av henne utan sättet de visar sitt intresse. 
  • Anonym (ML)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-04-01 11:24:18 följande:
    Stör mig inte på att flera attraheras av henne utan sättet de visar sitt intresse. 
    Var väl bara en som var lite för på, eller?
  • Anonym (Amore)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-04-01 11:24:18 följande:
    Ja, han Lars klängde rejält opassande på M L... Sen tycker jag visserligen att hon har väldigt svårt att bestämma sej och gärna vill att alla karlar springer efter henne.
Svar på tråden Hotel Romantik