Inlägg från: Anonym (Trasig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trasig)

Jag vill dö

Jag har precis blivit lämnad. Mitt liv vändes upp och ner på en vecka. Han som jag såg som min framtid hade helt plötsligt förändrats från att vara kärleksfull till att bli kall. Vi har tjafsat en del tyckt olika han har det jobbigt med sina barn och jobb. Han känner att han bara gör mig ledsen.

Nu har vi gjort slut han stängde av alla känslor och ville inte kämpa. Jag försökte mef allt men inget funkade.

Jag har förlorat allt jag har ingen energi och varje dag tänker jag på att dö.

Jag har precis fått medicin men jag vill inte leva. Ser ingen mening med det.

Jag är 36 år 2 barn och hela jag försvann nu. Det har gått 3 veckor sen det startade och ändå har jag ångest varje dag att jag inte sög för honom. Han har alltid sagt att jag är den bästa att han älskar mig mer för varje dag. Jag går sönder och vill bara försvinna!

• Svar på tråden Jag vill dö
  • Anonym (Trasig)

Inte nog med att han fick mig hyllad sårad kränkt och förnedrad på en månad. Enligt hans barn har han träffat en ny. men dem är bara vänner.

Usch vilket slag i ansiktet. han förstörde mig.

han svek mig han sa att otrohet aldrig var en grej som kunde förse gå men att träffa en tjej under tiden vi är ihop är att vara otrogen jag frågade honom vid 2 tillfällen om han träffat en ny. men så var inte fallet. han ljög ljög och gjorde bortmig. jag skäms har förlorat allt men det är han som är den personen folk sa att han skulle vara. jag skäms!

Jag har djup ångest. hur kunde han och hur kan inte jag bara komma ur det här och få må bra!!! Jag orkar inte jag kan inte ta mig ur det jag vill men orkar inte. 

Svar på tråden Jag vill dö