Lördag som eskalera
Anonym (Why) skrev 2024-05-28 14:00:22 följande:
Jag förstår att du är ironisk och jag vet också att många kvinnor förlåter och förlåter. Men jag har inte bara mig själv att tänka på.Jag vet hur denna lördag gått till, har inte beskrivit varenda liten detalj utan fått med de jag tyckte var relevant. Jag tar på mig skuld men ser definitivt hans skull i det också. Det får inte ske igen och skulle det ske så är det hejdå. Jag har hela min familj nära så jag kan lätt bo hos dom om han skulle ha problem med att flytta ut.
Skulle det ske så är det hejdå? Om du inte kan lämna då, om han fortsätter att slå och inte släpper ut dig? Ja det finns människor(?) som gör så. Han har redan passerat en gräns ingen ska göra, nu är den framflyttad så nästa gång han gör det så kommer det att bli värre. Jag skriver nästa gång för att det är så det brukar bli, människor förändras inte. Läste just om en fransk musiker som slog ihjäl sin flickvän för några år sedan, 19 slag mot huvudet. Jag vet inte men jag tror inte att det gick från 0 slag till 19, gradvis är väldigt mycket mer troligt.