Boendestöd är jobbig
Nu är allt scriptatav tidsresenärer ifrån framtiden
Nu är allt scriptatav tidsresenärer ifrån framtiden
Man kan ej bo i gruppbostad för man behöver sällskap
Inte här de är inte ute varje vecka
Fast de kan ej köra ut en om man nu bara får ha träningslägenhet i 5 år och bostadskön är på 8 år!!
Boendestöd såjag skulle sätta mig i Sthlms bostadskö. Men då är jag 75 och kanske tom död
Jag förstod det, så vad är det för efterblivna subbor här som tror du är 65 och bor i Helsingborg? Försök att inte bry dig om såna som lever i en bubbla och inte läser tidningar eller ser på nyheter och som aldrig varit ute i "verkliga" livet! De är efterblivna!
Om din högsta dröm och önskan är en sambo så Go For It!! Kämpa för att hitta honom! Men se till att det är en snäll kille som förstår dig och behandlar dig väl! Och att du tycker om honom för den han är den han är och inte bara för att han vill bo med dig!
Vissa här verkar tro att du är helt borta. Snarare dem som verkar vara helt borta!
Anonym:
Vart nånstans står det att hon är 65 år?? Om du syftar på att hon skulle vara 75 när hon får en lägenhet via Stockholms bostadskö: nej jag har redan skrivit och förklarat att den kön är TRETTIO ÅR LÅNG VÄNTETID! Inte 10 år, som det var för många år sen. Du är dåligt uppdaterad! Därför är TS inte 65 utan mycket yngre!