Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

”Influenser” som lämnar sina barn på förskolan

Det är väl lite som de som har skiftjobb, att man har rätt att ha barnen på fsk visst antal timmar för sömn osv. Om de faktiskt spelar in videos, redigerar, lägger ut mm under fsk-tiden så jobbar de ju som alla andra.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Ps) skrev 2024-03-26 10:43:35 följande:

Det är visst ett problem? 

dem lägger ut på sina medier när dem lämnar deras barn på förskolan och oftast skriver dem också när dem går och hämtar barnen på eftermiddagen då måste väl det vara på heltid? 

hur jag vet vad dem gör på dagarna har jag jo redan skrivit i inlägget. 
    lägger ut på vad dem gör under tiden barnen är på fs. dem gör allt förutom att jobba:/// 
    Jag behöver inte skriva till dig vilka influenser jag tänker på men det finns gott och väl sånna?.. 

Det ÄR ju deras jobb att lägga ut vad de gör. Om man är influencer så är det i princip vad det går ut på; att öppna upp sitt liv för andra att ta del av. Att DU inte tycker att det är intressant spelar ingen roll.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Ps) skrev 2024-03-26 11:00:35 följande:

Hmm: varför skaffar man då barn om man anser att det är viktigare att dela med sig om sin vardag till sina följare än att ta hand om sina barn? 
    DET ÄR INGET JOBB ATT DELA UT NÄR MAN ÄR UTE OCH FIKAR.. 

Vem påstår att de tycker att det är viktigare? Varför skaffar man barn öht om man tycker att det är viktigare att jobba?

Det kan mycket väl ingå i en influencers jobb att lägga ut videos, bilder eller text om att man är ute och fikar, eller vad de nu än har för sig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-03-26 11:06:34 följande:
    Vem påstår att de tycker att det är viktigare? Varför skaffar man barn öht om man tycker att det är viktigare att jobba?

Det kan mycket väl ingå i en influencers jobb att lägga ut videos, bilder eller text om att man är ute och fikar, eller vad de nu än har för sig.
    Jag kan svara på min egen fråga förresten. De flesta vuxna inser nog att de måste jobba för att kunna sätta mat på bordet, oavsett om de har barn eller inte. Det är inte så att jobbet är viktigare än barn, det är helt enkelt en sak man måste göra för att överleva. Utifrån din fråga så får ingen i hela världen skaffa barn om de måste ha ett arbete.
Svar på tråden ”Influenser” som lämnar sina barn på förskolan