Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Män är ytliga

Anonym (Tuta) skrev 2024-03-27 21:12:55 följande:
    Men bodycontact är ju ingen vanlig dejtingapp. Det är ju en sajt för just SEXkontakter?.
    Ja.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tuta) skrev 2024-03-27 22:01:18 följande:
    Då är de väl inte så jävla konstigt att dessa kvinnor visar brösten???
    Nej, vem har påstått det?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Perka) skrev 2024-03-27 22:03:33 följande:
    Vilka kvinnor blir provocerade av det?
    Hur kommer ämnet upp liksom?
    Det ser man ofta. Om en man pratar om hur snygg en kvinna är, så är det dåligt. Typiskt män, bara går efter utseendet. Kollar han in en kvinnas kropp, oj oj... där går gränsen. Män bara tänker på en sak. Han ser henne bara som ett föremål. Nåt att visa upp, eller sätta på.
    '
    Kvinnor får kolla in män, och bli alldeles till sig över en man med snygg kropp och muskler. Ooh, låter hon då.
  • Anonym (Kaffedraken)

Satt just och swipade på olika kvinnor. De flesta kände jag direkt nej. Det betyder ju att jag är ytlig. Känner ni kvinnor också så när ni swipar? Att ni bara känner nej med flera män. Betyder inte det att du också är ytlig då?

• Anonym (Kaffedraken)

Senast jag var kär, var i en yngre tjej på jobbet. Första gången vi träffades så tyckte jag inte hon var nåt speciellt. Tyckte hon var blek. Så det var ytligt av mig.
    Känslorna kom med tiden, då vi sågs ofta. Det är nog mindre ytligt av mig. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tuta) skrev 2024-03-28 07:39:32 följande:
    Du skrev om det som att det var nåt dåligt 

?Fast några kvinnor lekte nakenmodell och hade bilder på sina bröst. ?
    Det är din tolkning det. Jag nämnde det för man skulle kunna säga att de ville visa upp sig, visa ytan. Jag hade ingen tanke på att jag ville ge dom en avklädd bild på mig. Men kvinnorna ville att jag skulle se dom avklädda. Det var deras idé. Kan man säga att de var ytliga då?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tuta) skrev 2024-03-28 07:58:08 följande:
    Jag har själv kollat på bodycontact ibland o männens profilbild brukar ofta vara en kuk? är inte de att visa upp sig så säg?
    Jo. Men jag pratar inte om Bodycontact. Kan du svara på min fråga?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Tuta) skrev 2024-03-28 07:59:52 följande:
    Har samtidigt undrat om en sån person får svar öht. Vem fan blir intresserad av att se en kuk o inte ett ansikte liksom 😂 ibland om männen inte haft ngn bild o jag har frågat efter en bild på honom så dyker de upp en kuk-bild. Haha wtf 
    Kvinnor säger att det är vanligt att män skickar dickpics. Jag har aldrig gjort det. Men jag är inte som de flesta män heller.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-28 08:06:29 följande:

Jag pallar inte att "läsa på" om alla jag får upp på Tinder, så jag swipar bara höger på de vars utseende faller mig i smaken. 
    Är inte aktiv på Tinder längre, men när jag var det fick jag många matchningar, män i olika åldrar som tände på mitt utseende, men när vi sedan träffades IRL visade det sig att de bara ville ha sex eller inte ville träffa mig alls igen. Man förväntas vara på ett visst sätt pga hur man ser ut, och drar till sig människor som vill bli ens vän eller pojkvän, men som skiter i en så fort de förstår att man inte är så cool, självsäker och duktig som de trott. Det har hänt mig ända sedan barndomen. Först blir man slickad i arslet, sen helt plötsligt ghostad och som om man inte fanns. 
    Så ja, folk är förbaskat ytliga, även jag. Jag har slutat med Tinder för att alla jag träffat därigenom endast varit ute efter sex. 

Jag påstår att kvinnor är minst lika ytliga. Vad tycker du om det?
    Förväntar du dig att en man ska vara på ett visst sätt, beroende på hur han ser ut?
  • Anonym (Kaffedraken)
    Reclaimyourself skrev 2024-03-28 08:06:29 följande:

Jag pallar inte att "läsa på" om alla jag får upp på Tinder, så jag swipar bara höger på de vars utseende faller mig i smaken. 
    Är inte aktiv på Tinder längre, men när jag var det fick jag många matchningar, män i olika åldrar som tände på mitt utseende, men när vi sedan träffades IRL visade det sig att de bara ville ha sex eller inte ville träffa mig alls igen. Man förväntas vara på ett visst sätt pga hur man ser ut, och drar till sig människor som vill bli ens vän eller pojkvän, men som skiter i en så fort de förstår att man inte är så cool, självsäker och duktig som de trott. Det har hänt mig ända sedan barndomen. Först blir man slickad i arslet, sen helt plötsligt ghostad och som om man inte fanns. 
    Så ja, folk är förbaskat ytliga, även jag. Jag har slutat med Tinder för att alla jag träffat därigenom endast varit ute efter sex. 

Alla kvinnor jag träffat pratade om sex och ville ha sex. Tror alla jag pratat med också ville det. För att vara rättvis så skriver du att alla bara var ute efter sex på Tinder. Har också hört det, att Tinder är en ligg-app. Men om kvinnor vet det, och är med, då kanske de tycker det är ok? Jag har bara skrivit med 4 st där och vi pratade som jag gjort med kvinnor på andra ställen. Verkade vara vanliga kvinnor. Vi nämnde inte ens sex.
    Jag har träffat kvinnor som varnade mig innan att de klarar sig utan sex, de är inte intresserade av sex osv. Det visade sig sen att det var de visst det. Två av dom ville ge mig bild på sina bröst.
    Men det är ju mäns fel. Män är ytliga. Vi vill bara en sak.
Svar på tråden Män är ytliga