Inlägg från: Tomas Svensson |Visa alla inlägg
  • Tomas Svensson

Dottern ute å flänger

Dotterns beteende har under det senaste året eskalerat på alla fronter; dessvärre i negativ riktning. Hon har idag en iPhone som jag inser skulle behöva typ ominstalleras. Vi behöver ha järnkoll på var hon är och utan att hon bara kan slå av det. Har någon en id'e hur man går till väga?

• Svar på tråden Dottern ute å flänger
  • Tomas Svensson

Bra synpunkt. Jag gissar och tror att om jag har informerat om läget så tror jag det är lagligt.

Jag ska tillägga att jag gör det inte utan en rejäl anledning. Prata går men när det inte hjälper något vidare är det svårt. Hittade nyligen cannabis...har vart och hämtat henne hos polisen några gånger osv osv. Har själv hamnat in i en extrem uppgivenhetskänsla och försöker greppa efter varje tillgängligt halmstrå. Försökte idag undvik att få henne att smita hemifrån varpå en kille klev ur en bil och började argumentera om att jag skulle låta henne vara. Jag förklarade att jag var hennes pappa, men jag tror det är svårt för folk att förstå. Undra varför det är ok att hämta henne när polisen ber mig att komma, men inte annars. Ja som du förstår har världen blivit helt galen sedan ett år tillbaka. 

• Tomas Svensson

Just det, nämnde jag att hon struntar i att svara och kommer hem efter 24 trots skoldag dagen efter.

Svar på tråden Dottern ute å flänger