Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Masked Singer 2024.

Nandez skrev 2024-04-07 15:52:33 följande:
    Samma här klickar igen och det fungerar, det händer några gånger utan problem. Sen kommer, du har fastnat i spamfiltret, vänta och försök igen. Kan fungera 1 gång, nästa gång så kan jag fastna och inte kunna skicka svaret. Ibland tar det en liten stund, ibland 30 till 40 minuter och ibland timmar.
    Kan bara skicka inlägg just nu med ett lite längre mellanrum. försöker jag posta var 5 minut är det helt kört
    Ok. Men det där måste du ju få hjälp med.
    Så där kan du ju inte ha det.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-04-07 20:10:48 följande:
    Förstår ändå inte var man hamnar i spamfilter. Kommer det när du gör inlägg eller när.
    Det brukar komma när man ska göra inlägg,ja.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-04-07 23:48:22 följande:
    Ok trist om FL börjar bråka så...."Gamla Familjeliv" var bättre på alla sätt.
    Ja,det var då inte lika mycket krångel då.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-04-08 00:39:55 följande:
    Nä det var det inte plus att det var lättare att följa inläggen. Nu måste man hoppa tillbaka långt om man inte varit med från start för att läsa alla inläggen.

Saknar gamla fl.
    Jag brukar klicka på "mitt senaste inlägg" så kommer jag tillbaka till där jag var senast i tråden.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-08 16:42:27 följande:
    Det har hållit på ett bra tag, får se om något händer nu, Det har gått ett tag sen Forumvärden svarade

Det märkliga är att ingen annan verkar har samma problem
    Det verkar ju som att en del andra också hamnar i spamfiltret. Men kanske inte lika ofta.
    Får du inget svar så kontakta forumvärden igen.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-08 17:26:39 följande:
    På gamla FL fanns gästboken som det var trevligt att skriva i och att få inlägg i, vi var några som hälsade på hos varandra och skrev hälsningar o.s.v. men den togs bort. Även besöksstatistiken togs bort samt att man kunde se vilka som hälsat på
    Och även bildgalleriet. Det står att det ska finnas kvar,men det går inte att hitta.
    Åtminstone inte på andras profiler.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:28:16 följande:
    Hoppas att det fixar sig, annars kontaktar jag värden igen
    Ja,det tycker jag. *r de rädda om sina medlemmar och vill ha dem kvar så borde de åtminstone svara på frågor och hjälpa till med att lösa problem.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:40:06 följande:
    Också en försämring, tycker att det är så trist
    Ja,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:48:13 följande:
    Hamnar i spamfiltret och ibland kommer jag inte loss. Sen är det irriterande  att inte kunna posta inlägg som vanligt utan jag måste vänta ett visst antal minuter, helt snurrigt
    Ok. Ja,du får väl som sagt kontakta forumsvärden igen.
    Så där ska du inte behöva ha det. Något är ju galet.
Svar på tråden Masked Singer 2024.