• molly50

Masked Singer 2024.

Ikväll börjar en ny säsong av Masked Singer.
    Här diskuterar vi programmet och deltagarna.

Väl mött! 

Obs! Inga spoilers! 

• Svar på tråden Masked Singer 2024.
  • Nandez
    Fjäril kär skrev 2024-05-17 21:28:49 följande:

Hanna Arden var ju en otippad person. Kul ändå att ingen hade gissat henne 

Samma med kameleonten,  det är inte nån av dom man gissat på alls... 

Japp
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-17 21:28:52 följande:

Kamelonten är duktig på att sjunga

Börjar undra om Kamelonten är Bianca ....I så fall skulle jag börja ogilla Masket singer för det är nog alldeles för mycket Om Pernilla och hennes familj.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-17 21:30:36 följande:
    Börjar undra om Kamelonten är Bianca ....I så fall skulle jag börja ogilla Masket singer för det är nog alldeles för mycket Om Pernilla och hennes familj.
    Ja, dom är lite överallt
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-05-17 21:32:13 följande:
    Ja, dom är lite överallt
    Om så vore fallet då har Tv 4 inte koll på att det finns andra människor som kan vara på tv än denna familj som är med Överallt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-05-17 21:30:36 följande:
    Samtidigt så skulle det vara lite roligt om Pernilla blev lurad en gång till.
    Hennes mamma Christina har ju varit med en gång.

Bianca är jätteduktig att sjunga,men det låter inte riktigt som hennes röst.
    Mer som Amy.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-17 21:35:13 följande:
    Om så vore fallet då har Tv 4 inte koll på att det finns andra människor som kan vara på tv än denna familj som är med Överallt.
    Håller med
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-05-17 21:35:16 följande:
    Samtidigt så skulle det vara lite roligt om Pernilla blev lurad en gång till.
    Hennes mamma Christina har ju varit med en gång.

Bianca är jätteduktig att sjunga,men det låter inte riktigt som hennes röst.
    Mer som Amy.
    Tror du inte att det kanske var ett spel av Pernilla att hon inte sa att det var hennes mamma för att andra också fick gissa...

Jag gillar inte denna familj överhuvudtaget då dem får så himla mycket på överallt. Inte för att jag skulle vara avundsjuk för det är jag inte . Skulle inte vela leva deras liv, men man kan inte öppna tv:n en kväll utan att dem är i varje kanal det stör mig.

Ursäkta att jag tar i Skäms
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-05-17 21:39:12 följande:
    Tror du inte att det kanske var ett spel av Pernilla att hon inte sa att det var hennes mamma för att andra också fick gissa...

Jag gillar inte denna familj överhuvudtaget då dem får så himla mycket på överallt. Inte för att jag skulle vara avundsjuk för det är jag inte . Skulle inte vela leva deras liv, men man kan inte öppna tv:n en kväll utan att dem är i varje kanal det stör mig.

Ursäkta att jag tar i Skäms
    Också så less på dom
Svar på tråden Masked Singer 2024.