• molly50

Masked Singer 2024.

Ikväll börjar en ny säsong av Masked Singer.
    Här diskuterar vi programmet och deltagarna.

Väl mött! 

Obs! Inga spoilers! 

• Svar på tråden Masked Singer 2024.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-04-08 12:12:10 följande:
    Jag brukar klicka på "mitt senaste inlägg" så kommer jag tillbaka till där jag var senast i tråden.
    Ok bra.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-04-08 17:26:39 följande:
    På gamla FL fanns gästboken som det var trevligt att skriva i och att få inlägg i, vi var några som hälsade på hos varandra och skrev hälsningar o.s.v. men den togs bort. Även besöksstatistiken togs bort samt att man kunde se vilka som hälsat på
    Precis håller med dig.....Hoppas Forumvärden och alla som håller på med FL läser att vi vill ha tillbaka Gamla FL.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 20:02:57 följande:
    Det verkar ju som att en del andra också hamnar i spamfiltret. Men kanske inte lika ofta.
    Får du inget svar så kontakta forumvärden igen.
    Hoppas att det fixar sig, annars kontaktar jag värden igen
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 20:04:27 följande:
    Och även bildgalleriet. Det står att det ska finnas kvar,men det går inte att hitta.
    Åtminstone inte på andras profiler.
    Också en försämring, tycker att det är så trist
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-08 20:02:57 följande:
    Det verkar ju som att en del andra också hamnar i spamfiltret. Men kanske inte lika ofta.
    Får du inget svar så kontakta forumvärden igen.
    Hamnar i spamfiltret och ibland kommer jag inte loss. Sen är det irriterande  att inte kunna posta inlägg som vanligt utan jag måste vänta ett visst antal minuter, helt snurrigt
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-04-08 22:54:21 följande:
    Precis håller med dig.....Hoppas Forumvärden och alla som håller på med FL läser att vi vill ha tillbaka Gamla FL.
    Vi får hoppas det
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:28:16 följande:
    Hoppas att det fixar sig, annars kontaktar jag värden igen
    Ja,det tycker jag. *r de rädda om sina medlemmar och vill ha dem kvar så borde de åtminstone svara på frågor och hjälpa till med att lösa problem.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:40:06 följande:
    Också en försämring, tycker att det är så trist
    Ja,precis.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-04-09 14:48:13 följande:
    Hamnar i spamfiltret och ibland kommer jag inte loss. Sen är det irriterande  att inte kunna posta inlägg som vanligt utan jag måste vänta ett visst antal minuter, helt snurrigt
    Ok. Ja,du får väl som sagt kontakta forumsvärden igen.
    Så där ska du inte behöva ha det. Något är ju galet.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-04-09 15:26:17 följande:
    Ja,det tycker jag. *r de rädda om sina medlemmar och vill ha dem kvar så borde de åtminstone svara på frågor och hjälpa till med att lösa problem.
    Ibland så undrar man
Svar på tråden Masked Singer 2024.