Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

Upptäckte graviditeten sent…

Lämna honom ifred. Han är informerad, det räcker. Ni verkar inte vara ett par, eller? Du kan inte tvinga honom att förstå, han verkar inte vilja lyssna alls.

• Mortiscia80
    Anonymanvandare13 skrev 2024-03-21 22:34:30 följande:

vi Har dejtat ett bra tag, har inte pratat med honom sedan jag berättade o de e snart en vecka sedan, men vill verkligen inte han ska hata mig för detta? jag har ju haft lite panik själv så tror jag innerst inne bah hade önskat hans stöd att bolla tankar me

Ja men lämna honom bara ifred oavsett om det gått en vecka, en månad eller ett halvår. Du kan inte påverka hur han känner kring detta och dessutom är han så klart chockad och måste smälta informationen först. Han kanske tar kontakt med dig när han är redo. Tills vidare får du tyvärr söka stöd hos familj och vänner istället.
  • Mortiscia80
    Anonymanvandare13 skrev 2024-03-22 07:04:32 följande:

nä han skulle komma till sjukhuset sa han efter jag ringde Men han kom aldrig o har inte vart me på en endaste kontroll. Endast uttryckt att de e skönt att jag inte är gravid längre. Jag har även skickat kort på mina journaler till honom ifrån op och kontroller men han har ändpn inte velat tagit in det. Men får låta han va antar jag så får jag gå igenom dehär me mina nära o kära istället

Jag missuppfattade tydligen, jag trodde att du var gravid fortfarande. Beklagar det du har gått igenom iaf :(
Svar på tråden Upptäckte graviditeten sent…