BF december 2024 - liten grupp
Anonym (Syskontillsonen) skrev 2024-04-05 13:13:18 följande:
Jag frågade faktiskt aldrig om han kunde mäta & hur stor den var. Han sa enbart att det fanns en graviditet som både kan fortsätta eller kan ha stannat. Fanns ingen hjärtaktivitet eller så.
Hade du missfall i aug och jan? :(
Ok. Ja. Har haft 2 på raken :( Båda i v.8-9. Hade jag inte bokat ul och hunnit se hjärtslag innan det gick åt pipan strax efter så hade de nog betraktats som ma. Jag bokade pga blödning precis som du men jag var ju längre gången men inte enligt stl. Har t o m bild och senaste även film på den lille där hjärtat slår. Glad att jag gjort ultraljuden men också väldigt tufft att veta att små hjärtan startat och sen slutat.
Har 4 barn sen innan och de 3 första kom utan några mf. Fick ett supertidigt innan fyran och sen har jag haft 2 på kort tid. Är 38 år nu så kanske åldern spelar in.Det behövde inte betyda att det händer igen sa dom på gyn. Mina andra barn är 14,13,10 och 5 år.
Hoppas att det inte kommer mera blod och att den lilla har växt till ditt nästa ul.
När jag började blöda slutade det inte någon längre tid utan kom mer eller mindre tills allt var ute. Mitt senaste missfall fick vi hjälpa till att få ut resten.