BF december 2024 - liten grupp
Hej. Jag vill gärna vara med, är nyligen 36år fyllda och har en 18årig son sen tidigare. :) Har bf runt 24e december så är i vecka 5, fin liten julklapp hoppas vi på.
Hej. Jag vill gärna vara med, är nyligen 36år fyllda och har en 18årig son sen tidigare. :) Har bf runt 24e december så är i vecka 5, fin liten julklapp hoppas vi på.
Är med i en "vanlig" grupp på Facebook, där är det lite mer aktivitet. Tycker det är lite svårt stt hänga med här på familjeliv haha. Men är inte med i någon speciell familjelivgrupp på Facebook.
Det är samma för mig, smabon och bästa kompisen vet. Planerar att berätta för folk efter KUB, det är innan midsommar! Har som mål att berätta för alla face to face också. Känns roligast så, men det hänger det på att ens familj kan vara tyst till typ mormor och morfar, så vi får se hur det går. På jobbet har jag nog nästan tänkt att vänta till efter sommaren. Kommer vara i vecka 22/23 när jag är tillbaka. Men allt beror på hur jag mår😅
Är lite illamående till och från, men inget som inte kan hanteras. Drar mig lite för att ta tabletter mot det för jag är så jäääääkla trött på dagarna och typ postafen blir man ju ännu tröttare av. Har ont i brösten och bröstvårtorna, sen lite molvärk som kommer och går. Men molvärken har blivit mycket mindre senaste veckan.
Hur mår ni alla?