BF december 2024 - liten grupp
Hej! Hoppar gärna in här jag med då jag plussade igårkväll. Ett MA i bagaget så hoppas verkligen den lill* vill stanna denna gång ❤️ bf i början på december
Hej! Hoppar gärna in här jag med då jag plussade igårkväll. Ett MA i bagaget så hoppas verkligen den lill* vill stanna denna gång ❤️ bf i början på december
Hur går det för er andra? Hur mår ni? Jag har just nu inga symptom alls förutom att jag är väldigt väldigt trött.
Smyger mig in här, törs knappt tro att det är sant.
Har plussat idag, efter 10 månaders försök sedan vårt missfall I vecka 14 i maj förra året.
Har 2 barn sedan tidigare.
Hoppas så innerligt att denna ska stanna! Bf blir kring 9-11 december 😄
Hallå :)
Jag hoppar in här jag med.
Jag och min man började försöka i april förra året. Jag blev gravid både i maj och i juli där båda graviditeterna slutade i tidiga missfall. Idag, 8 månader sedan sista missfallet en dag efter beräknad mens så visade det digitala testet äntligen att jag är gravid!
BF 10 december. Och även om det är chock och glädje nu så är jag så oerhört orolig att inom två veckor kommer jag ha fått missfall igen, precis som de andra två gångerna. Men jag hoppas hoppas hoppas!
Hoppas alla haft en bra påsk! 🥰🐣
Alltid kul o se testet slå om till 3+ 😍 Vet dock inte om jag vågar testa själv än, väntar nog några dagar 🙊
Enligt bm (och räknat på en 28 dagars cykel) är jag 5+1 idag men tror mer på att jag är i vecka 4+4 idag eftersom ägglossningen skedde senare än vanligt ☺️
Vet ni när ni ska på första ultraljudet?
Hur mår alla? :)
jag är i vecka 6+1 idag och börjar må riktigt illa nu. Längtar otroligt efter det Tidigt ultraljudet som är inbokat 21/4.
Mår extremt illa idag, även gårdagen var hemsk. Gör riktigt ont i magen när illamåendet kommer, men känns som inget hjälper. Spyr dock inte även om det känns som jag ska göra det ibland.
Vad kan ni äta eller inte äta? Något tips för en som totalt tappat suget men ändå behöver få i sig något 😅
Hur mår ni?
Hej på er! Jag hade visst råkat gå ur fb gruppen och vill gärna komma med igen ❤️ Skrivit till TS men vet ej om man är så aktiv här inne längre, ser nån från gruppen detta kan ni väl vara snälla o meddela att jag gärna vill ha en länk 🥰
Hej, jag skulle vilja gå med i gruppen men jag lyckas inte skicka meddelande till ts. :/