BF december 2024 - liten grupp
Tycker det låter jättebra! Plussade också idag, har BF 1 december eller 30 november, men hoppas att det är okej att jag hänger här även om det skulle bli en novemberbebis 😆
Tycker det låter jättebra! Plussade också idag, har BF 1 december eller 30 november, men hoppas att det är okej att jag hänger här även om det skulle bli en novemberbebis 😆
Än så länge mår jag precis som vanligt, förutom att jag emellanåt blir JÄTTEHUNGRIG. Känns som att jag kommer svälta ihjäl om jag inte får mat nu direkt 😅 det brukar vara mitt tidigaste graviditetssymptom så det var därför jag valde att ta ett test igår.
Hur mår du?
Hej, jag plussade imorse och beräknas har bf i början av december. Jag skulle behöva lite råd från er. Har en dotter nu som är född 21 januari 2023 (1 år och 2 månader igår) och hon skulle alltså inte ens ha hunnit fylla 2 år innan nästa barn föds. Våra planer från början var att vi ville ha 3-4 år mellan barnen och vet inte vad vi ska göra. Orkar jag ens ha sådan liten åldersskillnad på barnen? å ena sidan är det skönt att få den minsta småbarnstiden över, men å andra sidan vet jag inte om jag orkar med det nu, är verkligen kluven. Min man vill inte ha barn redan nu men jag vet inte om jag mentalt klarar av att göra abort.
Är det någon av er som har så liten åldersskillnad och kan hjälpa mig?
Får jag hänga här? Plussade i torsdags och har BF 28:e nov men det kan lika väl bli en dec bebis. ❤️
Idag skulle min mens ha kommit, men den verkar inte vara påväg och testerna ökar fint så det känns som att jag har nått en första liten milstolpe 😁
Men gud, måste bara visa. Testerna är från fredag fm, fredag em, lördag fm. Och de två översta testerna är från idag kl 7 och idag kl 8:30. Här ser man verkligen vilken skillnad det blev om jag väntade ett tag innan jag kissade på stickan.
testmissbrukare som jag är så har jag köpt veckoindikatorstest också som kommer i veckan 🙈