BF december 2024 - liten grupp
Får jag hänga här? Plussade i torsdags och har BF 28:e nov men det kan lika väl bli en dec bebis. ❤️
Får jag hänga här? Plussade i torsdags och har BF 28:e nov men det kan lika väl bli en dec bebis. ❤️
Hur går det för er andra? Hur mår ni? Jag har just nu inga symptom alls förutom att jag är väldigt väldigt trött.
För några dagar sen slutade jag tempa för att det bara gjorde mig mer orolig. Idag tog jag ett digitalt test för första gången och nu har jag inga fler test hemma så nu kommet jag inte testa mer. Så nu är det bara en lång lång väntan på det första ultraljudet... går in i vecka 6 idag!
//
Jag blöder 😢💔
Update - Varit på ultraljud, är enligt min & apparnas beräkning i vecka 6+0.. Inget hjärtaktivitet fanns 😢💔
Känns rätt mörkt nu. Har fortfarande bruna/rosa flytningar.. Är så ledsen.
Så tråkigt att höra ❤️ har du ju varit lugnande med ett hjärta som slog. Om jag inte kommer ihåg fel så ska väl hjärtat börja slå 5+3, det vill säga så skulle det i sådana fall ha hjärtat bara ha slagit i 4 dagar. Tänker att det tar olika lång tid för alla innan ägget fäster och med tanke på att det slog om till 3+ bara någon dag sedan så är det ju för tidigt att se 🤷?♀️ kanske du inte är så långt gången som du eller apparna tror. Jag blev bakåtflyttad 5 dagar tidigt i graviditeten förra gången när jag var gravid.
blir Det ett nytt ultraljud längre fram eller vad blev planen? ❤️