• Anonym (C)

Mamma verkar tappat vettet helt?

Anonym (Borderlina) skrev 2024-03-16 21:25:24 följande:

Jag har eips så jag pallar inte hur mycket som helst men jag vill verkligen inte ge henne pengar. De pengar jag har är liksom vad min fästman jobbat för han har bra lön, ekonomi, jag själv är en loser...så även om det är våra pengar så känns det helt fel att bara kasta bort vad som egentligen är hans pengar och inte få tillbaks dem. Vad skall jag göra? :(

Ja inte ska du skicka dom iaf! Jag funderar på om du kanske kan säga något som får henne att tänka till? Typ "Här försöker jag styra upp mitt liv, och så kommer du inbrakande som vanligt och försöker få mig att må dåligt.." 

Såg nu att problemet redan löst sig. Lycka till!
  • Anonym (C)

Läste lite också om det där med att din syster skär sig och säger att det är ditt fel. Tydligen är det en kontroll och manipulationstaktik. Så gör ingenting åt det förutom att ringa till polis så hon får gå till psyk. 

• Anonym (C)
    Anonym (Borderlina) skrev 2024-03-17 03:42:40 följande:
    Men inte mitt problem längre. Jag pallar inte. Nu skall jag vara eips-glad istället för eips-stressad. Känner mig nästan...hög. alltså min fästman är helt jäkla fantastisk. Löser tamigfan allt oavsett vad på 10minuter Hjärta  
    Det är bara fortsätta om det fortsätter. Det är ingenting som icke utbildade personer ska eller kan hantera i vilket fall. Hoppas det går bra Hjärta
Svar på tråden Mamma verkar tappat vettet helt?